فراخوان گردآوری مجموعه آثار بانوان داستان‌نویس زنجانی منتشر شد

حوزه هنری استان زنجان در نظر دارد به منظور کشف و حمایت و شناساندن استعداد‌های ادبی جوانان نسبت به جمع‌آوری و چاپ داستان‌های بانوان جوان استان اقدام کند.

فراخوان گردآوری مجموعه آثار بانوان داستان‌نویس زنجانی منتشر شدبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان، واحد آفرینش‌های ادبی حوزه هنری زنجان، فراخوان چاپ مجموعه‌ای از آثار بانوان نویسنده زنجانی را در راستای کشف و حمایت از استعداد‌های هنری بانوان جوان منتشر کرد.

داستان نویسان استان زنجان می‌توانند آثار خود را بر اساس شرایط ذیل تا تاریخ ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۹ به حوزه هنری استان زنجان ارسال کنند.

اثر یا آثار ارسالی نباید در جشنواره دیگری شرکت داده شده و یا چاپ شده باشد، آثار ارائه شده باید با اندازه قلم ۱۴ با فونت Bnazanin ارائه شود، این فراخوان رقابتی نیست و به افرادی که آثارشان در این مجموعه چاپ شود تعداد ۵ جلد از کتاب منتشر شده اهدا خواهد شد.

موضوعات و مضامین اولویت دار شامل: انقلاب اسلامی (با تأکید بر نگاه بومی، محلی و مردمی)، دفاع مقدس، پایداری و بیداری اسلامی، سبک زندگی ایرانی اسلامی، خانواده (با تأکید بر کودک و نوجوان و زنان)، فرهنگ و تمدن اسلامی، عدالت و پیشرفت و مضامین اخلاقی، انسانی و ارزشی و وقایع و رویداد‌های تاریخی مرتبط با جغرافیا و فرهنگ بومی منطقه آثار رسیده توسط هیئت کارشناسی انتخاب و به چاپ خواهد رسید.

داستان‌نویسان می‌توانند آثار خود را آر طریق پست الکترونیکی: artzanjan.pr@gmail.com، سایت اینترنتی: www.artzanjan.ir اینستاگرام: artzanjzn_ir تلگرام:hozehonarizanjan @ شماره واتساپ: ۰۹۱۲۲۴۲۲۴۶۵ بهدبیر خانه جشنواره ارسال کنند.

همچنین داستانویسان می‌توانند آدرس میدان پانزده خرداد (چهارراه پایین) جنب دبیرستان دخترانه ولیعصر (عج) حوزه هنری استان زنجان ارسال کنند.
 
انتهای پیام/ن
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.