امام جمعه کرمانشاه گفت : همه ما در خدمت اسلام، نظام اسلامی و مردم عزیز هستیم، لذا برای نیل به اهداف بزرگ رزمایش «مواسات و همدلی» همه ما با لبیک‌گویی به مقام معظم رهبری باید پاسخی در خور بدهیم.

به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،آیت الله علما امام جمعه کرمانشاه گفت : خوشبختانه در خصوص احسان، همدلی و مساوات از ابتدای شیوع ویروس کرونا، کار‌های خوب و در خوری انجام شده است، لذا باید با همان قدرت و انرژی و این بار با پرچم داری ائمه جمعه، رزمایش مساوات و همدلی را در سراسر استان و با استفاده از منابع مردمی و حضور تشکل‌های مردم نهاد استمرار بخشیم.

او با تشکر و قدردانی از ارگان‌ها و سازمان‌های که در این مدت فعالیت خوب و چشمگیری داشته‌اند، کمک همه مردم استان را در کار سایر نهاد‌ها و سازمان‌ها خواستار شد و گفت : مردم برای کمک کردن همواره در صحنه بوده‌اند، زیرا آن‌ها براساس فطرت خود عمل می‌کنند، بنابراین باید ائمه جمعه فعالیت‌های خوب و درخشان خود را استمرار بخشند.

حجت‌الاسلام مهری، امام جمعه اسلام‌آباد غرب گفت: قرارگاه مواسات و همدلی در شهرستان آغاز به کار کرده و مقرر شده است یک حساب مشترک افتتاح شده، تا لبیکی به فرمان مقام معظم رهبری برای کمک به اقشار آسیب‌پذیر باشد.

حجت‌الاسلام ملکی، امام جمعه قصرشیرین ادامه داد: برای مقابله با ویروس کرونا حدود ۱۰ تن ماده ضدعفونی کننده توزیع شده و ۲ کارگاه ماسک‌سازی به ظرفیت ۳ هزار و ۵۰۰ ماسک در روز نیز در شهرستان راه‌اندازی شده است.

حجت‌الاسلام خاص امیری، امام جمعه گیلان‌غرب افزود: از ابتدای شیوع ویروس کرونا در صحنه حضور داشته‌ایم و برای کمک به همنوعان چند مورد قربانی را بین مردم توزیع کرده‌ایم..

حجت‌الاسلام اکبری، امام جمعه سنقرو کلیایی گفت: حساب مشترک بین دستگاه‌های حمایتی افتتاح شده است و مقرر شد حساب‌های دفتری فقرا تسویه شود.

حجت‌الاسلام اجرایی، امام جمعه شهرستان هرسین افزود: در نیمه شعبان تعدادی دام قربانی کردیم و همچنین ۴ هزار ماسک تولید و بین مردم شهرستان توزیع کرده‌ایم .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.