بانوی هنرمند و کارآفرین اسدآبادی در انتظار حمایت مسئولان

بانوی هنرمند فرش باف و کارآفرین اسدآبادی برای توسعه فعالیت خود به تسهیلات نیاز دارد.

بانوی هنرمند و کارآفرین اسدآبادی در انتظار حمایت مسئولانعصمت مرادی، از بانوان کارآفرین اسدآباد و مربیان فرش بافی کشور در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان گفت : در صورت حمایت مسئولان قادر است برای ۳۰ نفر به صورت مستقیم و  ۵۰ نفر به طور غیر مستقیم اشتغال ایجاد کند. 

او کمبود نقدینگی  را از مهمترین مشکلات خود برای توسعه هنر اصیل ایرانی فرش بافی در منطقه عنوان کرد و افزود در صورت پرداخت ۵۰۰ میلیون تومان تسهیلات کم بهره با اقساط طولانی می تواند کارگاه قالیبافی خود را در روستای منورتپه اسدآباد رونق بخشد .

این هنرمند کارآفرین می گوید :  ما ازسال۹۳ تا سال۹۷فرش‌های تولیدی خود را به کشور‌های عربی وآمریکا صادر می‌کردیم، اما به علت تحریم‌ها فعلا صادرات متوقف شده است.

خانم مرادی  با اشاره به اینکه نقشه و طرح های فرش‌های دستباف تولیدی کارگاه او با استقبال بازارهای داخلی و خارجی مواجه است افزود : متاسفانه تحریم های ظالمانه مانعی برای  ورود هنر اصیل ایرانی و تولیدات هنرمندان فرش در کشور به بازارهای جهانی است . 

 

صادرات فرش به  آمریکا با همت کارآفرینان اسدآبادی

این هنرمند اسدآبادی با بیان اینکه بیشتر بافندگان فرش که با او همکاری دارند از  زنان سرپرست خانوار، همسران زندانیان، مستضعف و بدسرپرست هستند افزود:  با در اختیار گذاشتن سرمایه در گردش برای فعالیت او ، علاوه بر اشتغال این افراد برای افرادی از جمله رنگرز و  خامه فروش هم به صورت غیر مستقیم شغل ایجاد خواهد شد . 

 

صادرات فرش به  آمریکا با همت کارآفرینان اسدآبادی

خانم مرادی با بیان اینکه این آمادگی وجود دارد تا براساس نیاز و سفارش مشتریان فرش ها تولید و روانه بازار شود افزود  : به دلیل تجربه چندین ساله  در امر فروش و آشنایی  با تاجران فرش دستباف می تواند  در نمایشگاه های داخلی و بین المللی محصولات خود را عرضه کند.

 

مرادی بیان کرد:صادرات فرش به  آمریکا با همت کارآفرینان اسدآبادی

همشهریان اسدآبادی  و استان همدان که تمایل به دیدن آثار تولید شده‌ی این کارگاه دارند می‌توانند با شماره ۰۹۱۸۱۰۷۰۶۷۲ تماس بگیرند و یا بعدازظهر‌ها به دفتر کارگاه دربلوارشهیدسلیمانی اسدآباد ، صدمتر بالاتر از پلیس+۱۰ مراجعه کنند.

 

صادرات فرش به  آمریکا با همت کارآفرینان اسدآبادی

قربانی رئیس اراده صنعت ، معدن و تجارت اسداباد هم گفت : برای پرداخت تسهیلات و حمایت از این بانوی کارآفرین و هنرمند اسدآبادی آمادگی وجود دارد .

او افزود: در سال جهش تولید حمایت از تولیدکنندگان و کارآفرینان در اولویت برنامه های مسئولان قرار دارد و تلاش میکنیم موانع را برای فعال شدن کارگاه های تولیدی برداریم .

 

صادرات فرش به  آمریکا با همت کارآفرینان اسدآبادی

 

صادرات فرش به  آمریکا با همت کارآفرینان اسدآبادی

 

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.