داروی غیرمجاز، دست مراکز ترک اعتیاد را رو کرد

رئیس پلیس آگاهی استان البرز گفت: افرادی که با تاسیس مراکز ترک اعتیاد غیر مجاز اقدام به فروش ۶۰ میلیارد ریال داروی غیرمجاز ترک اعتیاد کرده بودند، دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز ، سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی ایتان البرز گفت: در پی اقدامات پلیسی کارآگاهان پلیس آگاهی مشخص شد چند نفر با تاسیس مراکز ترک اعتیاد غیرمجاز اقدام به فروش دارو‌های غیرمجاز در سطح استان‌های البرز و تهران می‌کنند.

او افزود: کارآگاهان با تلاش‌های شبانه روزی و انجام تحقیقات گسترده در نهایت موفق به شناسایی مخفیگاه یکی از متهمان در منطقه خرمدشت شهرستان کرج شدند که با هماهنگی مقام قضائی نامبرده را دستگیر و به پلیس آگاهی منتقل کردند.

رئیس پلیس آگاهی استان البرز با اشاره به دستگیری ۲ همدست دیگر متهم در استان‌های البرز و تهران گفت: متهمان با راه اندازی کلینیک‌های ترک اعتیاد در استان‌های پیش گفته اقدام به فروش ۶۰ میلیارد ریال داروی غیرمجاز کرده بودند.

سرهنگ نادربیگی افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان ۲۳ هزار و ۳۶۶ عدد داروی غیرمجاز نیز کشف شد که پس از تکمیل پرونده به همراه متهمان تحویل مراجع قضایی شد.

او در پایان گفت: شهروندان عزیز از مراجعه به مراکز ترک اعتیاد غیرمجاز و فاقد مجوز به جد پرهیز کنند.

انتهای پیام/د. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.