رئیس پلیس آگاهی استان ایلام خبر داد;

کشف بیش از یک میلیارد ریال کالای قاچاق در ایلام

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام از کشف تعداد ۳ هزار و ۶۵۰ عدد لوازم صنعتی، چسب خارجی به ارزش یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ سرهنگ علی مهری رئیس پلیس آگاهی استان ایلام گفت: در راستای مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی اطلاع ماموران پلیس آگاهی، مبنی بر ورود کالای صنعتی غیر مجاز و قاچاق توسط یکی از باربری‌های سطح استان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز قرار گرفت.

او ادامه داد:کاراگاهان پلیس آگاهی با هماهنگی مرجع قضائی در بازدید از باربری ، موفق به کشف ۳ هزار و ۶۵۰ عدد لوازم صنعتی، چسب خارجی فاقد اسناد و مدارک گمرکی شدند.

مهری با بیان اینکه ارزش ریالی کالای مکشوفه توسط کارشناسان یک میلیارد و ۴۶۰ میلیون ریال برآورد شده است، اظهار کرد: متهم جهت سیر مراحل قانونی، با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

رئیس پلیس آگاهی استان ایلام بیان کرد: به شهروندان توصیه می کنیم در صورت مشاهده هرگونه فعالیت افراد در زمینه قاچاق کالا و ارز، موضوع را سریعا از طریق سامانه ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.