فتوحی: جذابیت المپیک با تعویق آن بیشتر شده است

عضو تیم ملی شمشیر بازی گفت: تعویق مسابقات المپیک باعث جذابیت بیشتر این رقابت‌ها شده است و ورزشکاران می‌توانند عملکرد بهتری داشته باشند.

فتوحی:تعویق زمان المپیک جذابیت مسابقات المپیک را بیشتر کرده استمحمد فتوحی عضو تیم ملی شمشیربازی سابر در گفت و گو با خبرنگار گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، اظهار کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا مجبور هستیم در خانه تمرین کنیم. با هماهنگی مربی تیم و مربی بدنساز برخی از تمرینات را در خانه انجام می‌دهیم. بعد از بازگشت از مسابقات شمشیربازی لوکزامبورگ، قرنطینه هستم و در خانه ام حضور دارم.

فتوحی درباره تعویق المپیک گفت: تعویق مسابقات المپیک بهترین تصمیمی بود که گرفته شد، زیرا با این مشکلات المپیک جذابیتی نداشت و ورزشکاران نیز نمی‌توانستند قبل از این مسابقات تمرین کنند. شرایط برای همه یکسان است. با تعویق مسابقات، همه ورزشکاران وقت دارند بیشتر تمرین کنند. از نظر من جذابیت المپیک بیشتر شده است.

دارنده سهمیه المپیک شمشیربازی ادامه داد: زمانی که در اردو بودم روزی ۴ - ۵ ساعت تمرین داشتم، اما اکنون در خانه حدود یک ساعت تمرین می‌کنم. امیدوارم هر چه زودتر وزارت ورزش درباره شروع مجدد رقابت‌های ورزشی تصمیم بگیرد تا بتوانیم تمرینات حرفه‌ای خود را ادامه دهیم.

فتوحی گفت: از کادر درمانی و پزشکی که این روز‌ها فداکارانه خدمت می‌کنند تشکر می‌کنم. امیدوارم مردم نیز وظایف خود را در قبال این افراد انجام دهند. مردم باید در خانه بمانند و بیرون نروند. امیدوارم هر چه زودتر این روز‌ها بگذرد و بتوانیم بر این مشکل غلبه کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار