فردا، آخرین مهلت نام نویسی صنوف کم خطر در سامانه سلامت

صنوف کم خطر استان فقط تا فردا مهلت دارند برای آغاز و ادامه فعالیت خود، در سامانه سلامت نام نویسی کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، علیزاده رئیس اتاق اصناف استان گفت: تاکنون حدود ۶۵ تا ۷۰ درصد اصناف استان مراجعه به سامانه salamat.gov.ir، کد بهداشتی لازم برای شروع و ادامه فعالیت را دریافت کرده‌اند.

رئیس اتاق اصناف استان او با بیان اینکه کد بهداشتی به منزله تعهد اصناف برای رعایت سلامت فردی و پروتکل‌های بهداشتی است افزود: با مابقی صنوف کم خطر در صورتی که تا ساعت ۲۴ آینده نسبت به دریافت کد بهداشتی خود اقدام نکنند برخورد می‌شود.

علیزاده به نظارت ۸ گشت مشترک شامل دانشگاه علوم پزشکی، تعزیرات، سازمان صمت و نماینده اصناف اشاره کرد و گفت: در مرحله اول، برخورد‌ها به صورت تذکر و در مرحله دوم واحد صنفی متخلف پلمپ خواهد شد.

 به تعریف نشدن کد برخی از صنوف در این سامانه اشاره کرد و گفت: با هماهنگی‌های انجام شده با معاونت دانشگاه علوم پزشکی استان قرار شد این اصناف از طریق کد اتحادیه خود در این سامانه نام نویسی کنند.

رئیس اتاق اصناف استان افزود: برخی از اصناف مانند آرایشگرها، مراکز بازی‌های کامپیوتری، تالار‌ها و برخی از مشاغل که پرریسک نامیده می‌شوند، در این روز‌ها متحمل خسارت‌های بسیاری شده‌اند که لازم است با تصمیمات مقتضی مورد حمایت قرار گیرند.

انتهای پیام / ط آ

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.