استقبال از گردشگری مجازی در یزد در روزهای کرونایی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: بیش از هزار و ۷۰۰ محتوای تصویری و ویدئویی با عنوان یزد را مجازی ببینید در فضای مجازی منتشر شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد،  سید مصطفی فاطمی، مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گفت: پس از بحران کرونا استان یزد در شکل گیری و گسترش گردشگری مجازی پیش قدم شد و تاکنون بیش از هزار و ۷۰۰ محتوای ویدئویی و تصویری از سوی اداره کل میراث فرهنگی استان و همچنین کاربران فضای مجازی تولید و منتشر شده است.

او با اشاره به استقبال بی نظیر کاربران فضای مجازی از گردشگری مجازی، افزود: این محتوا‌ها باهشتگ‌های "یزد را مجازی ببینید"، "یزد را مجازی ببینیم" و "یزد را باید دید" در فضای مجازی منتشر شده و قابل مشاهده است.

فاطمی با بیان اینکه شهرستان‌های استان نیز به خوبی در این زمینه فعالیت داشته اند، اظهار داشت: پس از شهرستان یزد شهرستان‌های میبد و مهریز بیشترین فعالیت را در حوزه گردشگری مجازی داشته اند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یزد گردشگری مجازی را بهترین فرصت برای شناخت جاذبه‌های گردشگری و تاریخی هر منطقه دانست و افزود: مردم می‌توانند با استفاده از این ظرفیت بهترین برنامه ریزی را برای سفر‌های خود بعد از بحران کرونا داشته باشند.

انتهای پیام/ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار