البرزی‌ها! با دلارام مشاوره رایگان بگیرید

معاون شهردار کرج گفت: پویش دلارام برای ارائه مشاوره رایگان به شهروندان راه‌اندازی شده‌است.

البرزی‌ها! با دلارام مشاوره رایگان بگیریدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، علیرضا رحیمی، معاون شهردار و رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج گفت: پویشی مجازی تحت عنوان دلارام توسط سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج راه اندازی شده است که شهروندان از طریق تماس با این پویش می‌توانند، مشاوره‌های مجازی را از متخصصان به صورت رایگان دریافت کنند.

او افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و تاکید کادر درمان پزشکی کشور مبنی بر قرنطینه خانگی، به دلیل کوچک بودن فضای خانه‌ها و فعالیت و انرژی بسیار کودکان و ماندن در خانه ممکن است اختلافاتی بین والدین و یا بین والدین و فرزندان و یا مشکلات رفتاری در خانواده‌ها ایجاد شود.

رحیمی گفت: شماره‌های تماس این پویش است.

رئیس سازمان فرهنگی، ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج در ادامه گفت: همچنین با توجه به طرح فاصله‌گذاری اجتماعی برخی افراد کم توان مانند سالمندان و معلولان ممکن است برای انجام امور شخصی خود مانند خرید‌های ضروری و یا سفر‌های درون شهری به دلیل انجام امور درمانی، به کمک احتیاج داشته باشند.

او افزود: بنابراین کمپینی توسط سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج راه اندازی شد که طی آن افراد ناتوان می‌توانند از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ نیاز خود را اعلام کنند.

رحیمی گفت: سامانه ۱۳۷ نیز موضوع را به اطلاع سازمان فرهنگی می‌رساند تا نیرو‌های سازمان فرهنگی ورزشی و اجتماعی شهرداری کرج و یا اعضای داوطلب سمن‌ها به صورت رایگان امور را انجام دهند.

انتهای پیام/د. خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.