ورود امواج ناپایدار بارش زا از روز پنجشنبه به استان اصفهان

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان گفت:ورود امواج ناپایدار بارش زا بارش های رگباری در بسیاری از مناطق استان به ویژه شمال غرب، شمال و شمال شرق اصفهان پیش بینی می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،ویکتوریا عزتیان کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه ناپایداری‌های جوی در روز‌های پیش رو ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: افزایش ابر و وزش باد در بسیاری از مناطق استان اصفهان در این مدت پدیده غالب است؛ همچنین در مناطق غرب و شمال استان احتمال رگبار پراکنده وجود دارد.

او با اشاره به ورود امواج ناپایدار بارش زا از روز پنجشنبه به استان، افزود: فعالیت این سامانه که تا روز یکشنبه ادامه خواهد داشت به صورت بارش‌های رگباری همراه با رعد و برق، تگرگ و وزش باد نسبتاً شدید در بسیاری از مناطق استان به ویژه شمال غرب، شمال و شمال شرق اصفهان پیش بینی می‌شود.

کارشناس پیش بینی هوای استان اصفهان با بیان اینکه دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده بین یک تا دو درجه افزایش می‌یابد، گفت: خوروبیابانک با دمای ۲۳ درجه سانتی گراد بالای صفر و بویین میاندشت با دمای یک درجه سانتی گراد بالای صفر به ترتیب گرمترین و خنک‌ترین مناطق استان خواهند بود.

عزتیان اضافه کرد: بیشینه دما در کلانشهر اصفهان امروز به ۱۸ درجه سانتی گراد بالای صفر و کمینه دما صبح فردا به ۱۲ درجه سانتی گراد بالای صفر می‌رسد.

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.