بررسی اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند کارکنان در شیراز

با حضور مدیران معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، چگونگی اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند کارکنان بررسی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، در نشستی که با حضور اعضای شورای مدیران این معاونت برگزار شد، شرایط و چگونگی اجرای دستورالعمل طرح فاصله گذاری هوشمند، ابلاغ شده از سوی وزارت بهداشت و نیز دستور مستقیم معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه در زمینه کاهش فیزیکی نیروی انسانی در محیط کار در ایام شیوع کرونا بررسی و در این زمینه تبادل نظر شد.

کوروش عزیزی معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز گفت: از آنجا که ارتباطات فیزیکی و تراکم جمعیت یکی از اصلی‌ترین راه‌های انتشار و شیوع بیماری کرونا ویروس جدید است، این معاونت تلاش دارد تا با حفظ ارائه حداکثری خدمات و فعالیت‌های ذاتی و اداری خود، در پیشگیری از گسترش این بیماری ویروسی تلاش کند.

او، بیان کرد: بر اساس تصمیمات این نشست مقرر شد تا بخشی از کارکنان این معاونت که به علت تعطیلی فضای آموزشی و رفاهی دانشجویان، در حال حاضر کار کمتری داشته و یا به حضور فیزیکی آنان نیازی نیست، به صورت آماده باش در منزل به همکاری خود ادامه داده و به محض احضار، در محل کار خود حضور یابند.

عزیزی تصریح کرد: با پیشرفت تکنولوژی‌های ارتباطی و نیز به روز بودن سیستم‌های اداری در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، بر اساس بررسی‌های انجام شده، برخی از افراد و وظائف، بدون وارد شدن خدشه به امور شغلی خود می‌توانند از درون منزل خود به دورکاری پرداخته و وظائف محوله را انجام دهند.

عضو هیات رئیسه دانشگاه ادامه داد: معاونت فرهنگی و دانشجویی دانشگاه علوم پزشکی شیراز با داشتن حدود ۸۰ نفر نیرو در ستاد دانشگاهی، از ابتدای آغاز شیوع کرونا ویروس در کشور با تمام توان خود وارد میدان عمل شده و خدمات مرتبط زیادی را حتی در ایام تعطیلات رسمی نوروز ارائه داده است.

او، با تاکید بر لزوم اجرای طرح فاصله گذاری هوشمند در تمامی محیط‌ها به ویژه اماکن سرپوشیده اداری، افزود: با برنامه ریزی دقیق و مدیریت صحیح می‌توان علاوه بر اجرای قوانین و مقررات نیروی انسانی و همچنین حفظ ارائه خدمات اداری و وظائف معین، سلامت و تندرستی افراد را نیز حفظ و رعایت کنند.

انتهای پیام/ت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار