آغاز طرح مواسات و همدلی مومنانه در شاهین شهر

مواسات، همدلی ومومنانه در شهرستان شاهین شهر و میمه با رمز یا صاحب الزمان (عج) خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، سرهنگ جهانگیری با اعلام این خبر گفت: رزمایش کمک مومنانه با حضور فرمانده ناحیه، فرمانده حوزه و پایگاه‌های مقاومت بسیج با رمز یا صاحب الزمان (عج) در شهرستان شاهین شهر و میمه آغاز گردید.

 سرهنگ جهانگیری ادامه داد: در ابتدا پایش و شناسایی نیازمندان و آسیب دیدگان از حادثه کرونا توسط  حوزه و پایگاه‌های بسیج با اولویت توزیع هدفمند کمک‌ها صورت گرفته و در ادامه با تشکیل بانک اطلاعاتی توسط کمیته‌های رصد و اجتماعی، کمک‌ها به صورت کالا در همان محل به افراد نیازمند اعطا می‌شود، کمک‌های نقدی نیز به دست نیازمندان همان منطقه خواهد رسید.

او افزود: در این طرح بزرگ و خداپسندانه گروه‌های جهادی بسیج فعال می‌شوند و طی تعامل با دستگاه‌های دیگر ان شاء الله کمک‌ها برای جبران خسارت ناشی از کرونا به مردم آسیب دیده تقدیم می‌گردد.  

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان شهر و میمه با تاکید بر حضور بسیج در تمامی عرصه‌های مورد نیاز کشور گفت:ناحیه مقاومت بسیج شاهین شهر و میمه در راستای تدابیر و فرامین مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) با بکارگیری کلیه پایگاه‌ها و اقشار بسیج در سطح شهرستان  نسبت به برگزاری رزمایش سراسری مواسات، همدلی و کمک مومنانه به منظور حمایت از کسانی که درآمد و شغل آن‌ها در حادثه کرونا از دست رفته است ویا آسیب جدی دیده و توان تامین معیشت خود را ندارند اقدام می‌کند.

سرهنگ مسعود جهانگیری در ادامه تصریح کرد: مرحله اول رزمایش کمک مومنانه با محوریت ۸۵ پایگاه بسیج در سراسر شهرستان تا پایان ماه مبارک رمضان با استفاده از ظرفیت خیرین، ائمه جمعه و جماعت برگزار می‌گردد.


انتهای پیام/ش
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.