هر سفیدپوشی دندانپزشک نیست

عشق به دندانپزشکی و سودجویی کار دست مرد ۵۰ ساله بابلی داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، دکتر سیدمصطفی قاسم‌زاده معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی بابل گفت: فرد حدود ۵۰ ساله‌ای که با دایر نمودن مطب دندانپزشکی در بخش گتاب بابل فعالیت غیرمجاز داشت و بیماران را ویزیت می‌کرد دستگیر شد.

او با بیان اینکه با توجه به حساسیت بالای سلامت دهان و دندان نظارت دانشگاه علوم‌پزشکی بابل در این بخش نیز شدیدتر است، افزود: معاونت درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل با هماهنگی‌های با دادستان عمومی و انقلاب شهرستان محل کار این فرد مداخله‌گر در امور دندانپزشکی را پلمب و متهم را به مراجع قضایی معرفی کردند.

دکتر قاسم‌زاده ادامه داد: متاسفانه حرفه دندانپزشکی بیشتر از رشته‌های دیگر پزشکی مورد سواستفاده افراد سودجو قرار می‌گیرد و برخی افراد که مدتی را در کنار یک پزشک به صورت تجربی فعالیت کردند با دایر کردن مطب‌های غیر مجاز اقدام به درمان بیماران با تجهیزات بی‌کیفیت می‌کنند.

معاون درمان دانشگاه علوم‌پزشکی بابل با بیان اینکه متاسفانه برخی مردم در تشخیص افراد سودجو از متخصصان دندانپزشکی با تحصیلات دانشگاهی آگاهی کافی ندارند، ادامه داد: همه دندانپزشکان بر اساس قانون موظفند پروانه فعالیت خود را در مطب به گونه‌ای که قابل دیدن باشد نصب کنند و مردم در گام نخست حتما در این مورد تحقیق و برای درمان به مراکز مجاز مراجعه کنند.

انتهای پیام / ک
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.