حماس: آمریکا از جنایت ترور فرماندهان مقاومت پشیمان خواهد شد

یکی از رهبران جنبش حماس به مناسبت یکصدمین روز شهادت سردار سلیمانی اعلام کرد آمریکا از جنایت ترور فرماندهان مقاومت پشیمان خواهد شد و محور مقاومت امروز در اوج قدرت و پیشرفت قرار دارد.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، اسماعیل رضوان، یکی از رهبران جنبش مقاومت اسلامی فلسطین (حماس) به مناسبت یکصدمین روز شهادت فرماندهان شهید سردار قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس اعلام کرد ترامپ و دولت آمریکا از جنایت ترور فرماندهان مقاومت پشیمان خواهند شد.

این رهبر حماس گفت: «شهادت فرماندهان مقاومت نقطه عطفی در مسیر مبارزه علیه رژیم اشغالگر صهیونیستی، دولت آمریکا و استکبار جهانی به شمار می‌رود. دولت آمریکا در محقق ساختن اهداف خود از ترور فرماندهان شهید شکست خورد.»


بیشتر بخوانید:


اسماعیل رضوان افزود: «ترامپ از انجام جنایت ترور فرماندهان شهید پشیمان خواهد شد و محور مقاومت امروز در اوج قدرت و پیشرفت قرار دارد.»

این رهبر جنبش مقاومت اسلامی فلسطین تاکید کرد: «شهید سلیمانی یک فرمانده عادی و معمولی نبود، او فرمانده‌ای استثنایی و اسطوره مقاومت بود.»

پیش از این نیز عدنان منصور، وزیر خارجه پیشین لبنان به مناسبت یکصدمین روز شهادت سردار سلیمانی اعلام کرد آمریکا همیشه برای قطع کردن روابط کشور‌های منطقه و حاضر در محور مقاومت با ایران تلاش می‌کند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار