مردم از حضور در مراسم ختم و دیگر تجمع‌ها خودداری کنند

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی استان بوشهر از مردم خواست از حضور در مراسم تدفین، ختم یا هر برنامه‌ای که باعث تجمع افراد می‌شود، خودداری کنند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، جعفر زارعی‌زاده معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر در حاشیه بازدید از بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان از مردم درخواست کرد از حضور در مراسم تدفین، ختم یا هر برنامه‌ای که باعث تجمع افراد می‌شود، جدا خودداری کنند.

او افزود: مهمترین بحثی که در این بازدید مورد نظر بود، موضوع حفاظت و ایمنی کارکنان این مرکز درمانی بود که با توجهات رئیس بیمارستان و بازرس دانشگاه در امر مقابله با کرونا در این مرکز درمانی، موضوع ایمنی و حفاظت پرسنل به خوبی انجام می‌گیرد و تاکید ما نیز استمرار این موضوع تا ریشه کن شدن کرونا است.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بوشهر عنوان کرد: در این شرایط به جز اینکه بحث سلامت خود فرد مطرح است، سلامت و مسئولیت اجتماعی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است.

زارعی زاده ادامه داد: خیلی از افرادی که نتیجه آزمایش کرونای آن‌ها مثبت بوده، پس از بررسی مشخص شده که این ویروس از تجمع‌های مختلف به آن‌ها منتقل شده که نتیجه آن درگیر شدن کل خانواده با ویروس کرونا بوده است. این موضوع کار را برای کنترل شیوع ویروس کرونا بسیار سخت خواهد کرد.

او بیان کرد: پیشنهاد ما برای کنترل و ریشه‌کن کردن ویروس کرونا، در خانه ماندن و پرهیز از حضور غیرضروری در شهر است.

رئیس بیمارستان امام خمینی (ره) کنگان هم در حاشیه این بازدید گفت: نیروهای این مرکز درمانی از روز نخست شیوع کرونا در استان، با تمام وجود مشغول خدمت‌رسانی هستند.

حسن حیدری افزود: در این زمینه بیشتر بخش‌های بیمارستان کنگان (به جز چند بخش) را به حالت تعطیل یا نیمه‌فعال در آورده‌ایم تا عمده تمرکز و امکاناتمان را برای مقابله با ویروس کرونا به کار گیریم.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.