رسانه‌ها نقش اساسی در معرفی حاج میرزا به نسل جدید دارند

امام جمعه نهاوند گفت: رسانه‌ها نقش اساسی در معرفی مکتب حاج میرزا و شهدا به نسل جدید انقلاب دارند.

رسانه‌ها نقش اساسی در معرفی حاج میرزا به نسل جدید دارندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان، عصر امروز عده‌ای از مدیران خبرگزاری و نشریات استان همدان و شهرستان نهاوند به همراه مسئول بسیج رسانه، فرهنگی سپاه و رئیس خانه مطبوعات استان رییس بنیاد شهید نهاوند بر سر مزار سردار شهید حاج میرزا محمد سلگی حاضر و با آرمان‌های این شهید تجدید میثاق کردند.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین عباسعلی مغیثی امام جمعه نهاوند خطاب به اهالی رسانه گفت: شهید حاج میرزا محمد سلگی سلگی در قلب همه مردم ایران بخصوص نسل جدید قرار دارد.

او افزود: راوی کتاب آب هرگز نمی‌میرد حق بزرگی بر اصحاب رسانه دارد و همیشه آن‌ها را دوست داشت، زیرا آن‌ها را در خط مقدم جبهه مبارزه با دشمن در فضای مجازی و جنگ رسانه‌ای می‌دانست.

امام جمعه نهاوند بیان کرد: شما رسانه‌ها نقش اساسی در معرفی مکتب حاج میرزا و شهدا به نسل جدید انقلاب دارید.

در این مراسم سرهنگ محرمی مسئول بسیج رسانه استان گفت: حاج میرزا حلقه اتصال بین رسانه‌ها بود و ارتباط نزدیک و خوبی با آن‌ها داشت.

او با بیان اینکه به زودی و پس از عبور از شرایط فعلی مراسمی در خور جایگاه حاج میرزا در بین اصحاب رسانه برگزار می‌شود گفت: اصحاب رسانه هیچ وقت زحمات حاج میرزا را برای انقلاب فراموش نخواهند کرد.

انتهای پیام/س

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.