جریمه ۳۹۴ میلیون ریالی چهار واحد صنفی متخلف در خاش

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: چهار واحد صنفی متخلف در بازدید‌های ۲ روز اخیر بازرسان به پرداخت جریمه نقدی حدود ۳۹۴ میلیون ریال محکوم شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان ، مهدی اسماعیلی   رییس اداره صنعت، معدن و تجارت خاش گفت: چهار واحد صنفی متخلف در بازدید‌های ۲ روز اخیر بازرسان گشت مشترک با اتاق اصناف، انجمن حمایت از مصرف کنندگان و بهداشت به پرداخت جریمه نقدی حدود ۳۹۴ میلیون ریال محکوم شدند.

اسماعیلی  اظهارداشت: با توجه به اینکه ایام با برکت ماه مبارک رمضان را در پیش داریم ویژه این ایام نیز بازرسی‌ها تشدید پیدا کرده و با انجام برنامه‌های نظارتی، پایش و کنترل بازار قاطعانه با متخلفان برخورد می‌کنیم.

اوادامه داد: نیاز‌های اساسی مردم در ماه مبارک رمضان تامین شده و هیچ گونه نگرانی از این بابت نداریم.

رییس اداره صنعت، معدن و تجارت اظهار داشت: با وجود مشکلات پیش آمده در مبحث شیوع ویروس کرونا در کشور و عدم تحویل سوخت (نفت کوره) به واحد‌های تولیدی آجر که منجر به خاموشی برخی از کوره‌ها شده قیمت آجر هیچ‌گونه تغییری نداشته و هر بار آجر در شهر خاش ۱۳ میلیون ریال و در محل کوره نیز ۱۱ میلیون ریال به فروش می‌رسد.

اوبیان کرد: از تمامی شهروندان تقاضا داریم در صورت مشاهده هر گونه افزایش قیمت در حوزه آجر مراتب را با شماره ۱۲۴ یا ۳۳۷۲۳۸۴۰ اداره صنعت، معدن و تجارت در میان بگذارند.

انتهای پیام/گ

برچسب ها: صنعت و معدن ، بازرسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار