مدیر حوزه های علمیه در مراسم روز ارتش:

اقتدار نظامی ایران مرهون مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح است

آیت الله اعرافی گفت:اقتدار نظامی ایران در سطوح بین المللی مرهون تلاش‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم،مراسم  روز ارتش جمهوری اسلامی ایران امروز در حرم مطهر حضرت معصومه (س)با حضور آیت الله اعرافی امام جمعه قم و مدیر حوزه‌های علمیه و سرمست، استاندار قم برگزار شد.

آیت الله اعرافی در این مراسم سخنانی ضمن تبریک این روز به امیران، سرداران، فرماندهان و سربازان ارتش، یادوخاطره شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی خصوصا شهدای ارتش جمهوری اسلامی ایران را گرامی داشت و گفت: به فضل الهی در عصر و زمان ما دروازه‌های جهاد درراه خدا گشوده شده و تمامی نیرو‌های مسلح جز پیشگامان مجاهدت در راه خدا هستند که این موهبت الهی را به تمامی شما تبریک می‌گویم.

مدیر حوزه‌های علمیه سراسر کشور با اشاره به ویژگی‌های والای نیرو‌های مسلح در نظام مقدس جمهوری اسلامی گفت: آرمان، اهداف و مقاصد عالیه اسلامی و فرماندهی فقیه عالیقدر و یار مهربان و خدمتگزاری صدیق برای مردم و کشور را از مصادیق بارز نیرو‌های مسلح دانست.

آیت الله اعرافی با اشاره به اقدامات و تعامل ارتش جمهوری اسلامی ایران در مبارزه با کرونا افزود: از حضور بسیار تاثیرگذار و نقش آفرین ارتش در استان و همراهی ویژه با مدیریت استان قم تشکر می‌کنیم.

او در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به فشار‌ها و تحریم‌های بین المللی علیه ملت و انقلاب اسلامی گفت: افزایش قدرت نظامی و دفاعی ایران در سطوح بین المللی مرهون تلاش‌ها و مجاهدت‌های نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی است.

انتهای پیام/ش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار