اخذ ۸۲ فقره سند تک برگی در استان همدان به نام دولت

سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پارسال ۸۲ فقره سند تک برگ به نام دولت در استان همدان، اخذ شده است.

اخذ ۸۲ فقره سند تک برگی در استان همدان به نام دولتبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ علیرضا صارمی، سرپرست معاونت املاک و حقوقی اداره کل راه و شهرسازی استان همدان گفت: پارسال با تلاش و کوشش همکاران حوزه معاونت املاک و حقوقی موفق به اخذ حدود ۸۲ فقره سند تک‌برگی املاک و اراضی دولت در استان شده ایم.

او افزود: موضوع مستندسازی املاک و اراضی دولتی که یکی از راه‌های حفاظت و صیانت از املاک دولت است و بر اساس قانون جامع حدنگار ، اخذ و تبدیل اسناد دفترچه‌ای به تک‌برگ از اولویت‌های وظایف ابلاغی به این اداره کل بود.

صارمی بیان کرد: در پرونده‌های مختلف با اخذ احکام مؤثر قضایی علیه متصرفین، اجرای حکم برای رفع تصرف و تبدیل وضع به حالت قبل، اراضی دولتی تحویل یگان حفاظت از اراضی اداره کل شد.

او گفت: پارسال ۴ هزار و ۵۰۰ رکورد پرونده خوانی و بازشماری منابع انجام شده داشتیم که تعداد هزار و ۵۰۰ رکورد آن توسط سازمان ملی زمین و مسکن تائید شده است.

صارمی یکی دیگرا ز اقدامات مهم این معاونت را اسکن پرونده‌های املاک شهرستان ملایر به تعداد ۳۵۹ هزار و ۲۸۹ برگ عنوان کرد.

سرپرست معاونت املاک و حقوقی گفت: واگذاری۳۲ هزار و ۷۴۱ متر مربع زمین مسکونی و غیرمسکونی از طریق مزایده را هم پارسال داشته ایم.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.