وضعیت نامشخص پرونده قدوس در دادگاه ویژه داوری ورزش

رئیس باشگاه اوسترشوند سوئد درباره وضعیت پرونده این باشگاه و ستاره سابقش در دادگاه عالی ورزشی توضیحاتی ارائه داد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، استیگ اکلوند رئیس موقت باشگاه اوسترشوند سوئد که تا قبل از تابستان ۲۰۱۸ سامان قدوس هافبک ملی پوش کشورمان را در اخنیار داشت، درباره پرونده این باشگاه و قدوس در دادگاه داوری ورزش توضیحاتی ارائه کرد.

سامان قدوس تابستان سال ۲۰۱۸ قصد پیوستن به باشگاه هوئسکا اسپانیا را داشت و با سفر به اسپانیا قرارداد داخلی با این باشگاه امضا کرد، اما کیندربرگ رئیس وقت اوسترشوند مانع این انتقال شد و ستاره ایرانی خود را با ۴ میلیون یورو به آمیان فرانسه منتقل کرد.

هوئسکا مدتی بعد از اوسترشوند و قدوس به فیفا شکایت کرد که بر این اساس بازیکن تیم ملی فوتبال کشورمان ۴ ماه از حضور در مسابقات و اوسترشوند از فعالیت در ۲ پنجره نقل و انتقالات محروم و هر دو طرف به پرداخت ۴۰ میلیون فرانک سوئد محکوم شدند.

وضعیت نامشخص پرونده قدوس در دادگاه ویژه داوری ورزش

قدوس محرومیت ۴ ماهه را سپری کرد، اما او و اوسترشوند به جریمه نقدی معترض بودند و بنابراین از دادگاه داوری ورزش (CAS) درخواست تجدید نظر کردند.

حالا استیگ اکلوند رئیس موقت اوسترشوند می‌گوید که باشگاه پاسخی راجع به مذاکرات بیشتر از CAS دریافت کرده است.

او گفت: ما درمورد استماع شفاهی یا حضوری چند پیشنهاد دریافت کرده ایم که به آن‌ها پاسخ داده ایم. ما منتظر پیامی از آن‌ها هستیم، بنابراین هنوز هیچ چیز قطعی وجود ندارد. اما ما آماده هستیم و انتظار داریم که در تابستان یا پاییز نوبت به پرونده ما برسد. دیروز به وب سایت CAS نگاه کردم، اما هیچ موردی در رابطه با ما نبود.

سایت فوتبالس کانالن مدعی شده است که مسئولیت پرداخت جریمه نقدی رسما بر عهده سامان قدوس است.


بیشتر بخوانید: کرونا دستمزد قدوس را هم کاهش داد


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار