توزیع نیم تن گوشت قرمز بین نیازمندان اسفدن

۵۰۰ کیلوگرم گوشت قرمز بین نیازمندان اسفند شهرستان قاین توزیع شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ،حجت الاسلام عبدالهی امام جمعه اسفدن گفت: در جهت تحقق منویات رهبر معظم انقلاب در خصوص رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک، تلاش داریم تا با همکاری موسسات خیریه این حرکت زیبا را در اسفدن انجام داده و آسیب‌دیدگان ناشی از کرونا را یاری رسانیم.

 او افزود: این رزمایش کار جمع‌آوری و توزیع کمک‌ها بین اقشار آسیب‌پذیر ناشی از شیوع کرونا را بر عهده دارد و با محوریت مساجد و با همکاری نیرو‌های بسیجی و مردمی با یک برنامه مستمر اقدام می‌کند.

حجت الاسلام عبدالهی بیان کرد: تهیه و توزیع بسته‌های بهداشتی و معیشتی بین اقشار آسیب‌پذیر، کمک به فقرا و مستمندان و کمک به افراد بی‌بضاعت و شناسایی فقرا از مهمترین اقدامات در اجرای این رزمایش است.

مسئول یکی از موسسات خیریه اسفدن اظهار کرد: این مقدار گوشت از ذبح ۲۰ راس گوسفند در بین ۵۰۰ خانوار کم درآمد، نیازمند و کسانی که بواسطه ویروس کرونا آسیب دیده اند در سطح شهر اسفدن توزیع شد.

همچنین از توزیع ۱۵۰ سبد غذایی در آستانه ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: کالا‌هایی از قبیل برنج، روغن، گوشت گوسفند، خرما، قند و چایی به ارزش ۶۹۰ میلیون ریال بین نیازمندان توزیع خواهد شد.

انتهای/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار