حمایت ترامپ از تظاهرات علیه محدودیت‌های کرونایی

شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا گزارش داد ترامپ از تظاهرکنندگانی حمایت کرد که مخالف دستورالعمل‌ها هستند که فرمانداران ایالت‌های مختلف برای مقابله با کرونا به اجرا گذاشته اند.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان، شبکه خبری سی‌ان‌ان آمریکا گزارش داد دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا با چرخش از سخنان ۲۴ ساعت قبل خود و در اقدامی با انگیزه‌های انتخاباتی، از تظاهرات علیه محدودیت‌های کرونایی حمایت کرد.

سی‌ان‌ان افزود شبب گذشته ترامپ در نشست خبری خود از اعتراض‌های فوق علیه فرمانداران دموکرات حمایت کرد بویژه ایالت‌هایی که می‌خواهد در انتخابات ریاست جمهوری ماه نوامبر در آنجا به پیروزی برسد.

سی‌ان‌ان اعلام کرد، اما امشب ترامپ در سخنان خود از تظاهرکنندگانی حمایت کرد که مخالف این دستورالعمل‌ها و محدودیت‌هایی هستند که فرمانداران ایالت‌های مختلف به اجرا گذاشته اند.


بیشتر بخوانید:


در همین حال سناتور کریس مورفی، نماینده کنگره آمریکا نیز اعلام کرد که گروه‌های مسلحی از شهروندان در خارج از کنگره محلی یکی از پایتخت‌های ایالتی که توسط مخالفان سیاسی رئیس‌جمهور اداره می‌شود، جمع می‌شوند و ترامپ آنان را به شورش مسلحانه تشویق می‌کند و از آن‌ها می‌خواهد و آن‌ها را ترغیب می‌کند که ایالت خود را آزاد کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار