اولین تصاویر فاش شده از اتومبیل هیبریدی جدید مک‌لارن

عکاسان جاسوس توانستند تا تصاویری از خودروی استتار شده شرکت مک‌لارن را به دست بیاورند که به نظر اولین نمونه هیبریدی خط تولید جدید شرکت مک‌لارن است.

به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، شرکت مک‌لارن در مدت زمان گذشته چندین بار ذکر کرده است که قصد دارد تمام خودرو‌های خود در آینده را به مدل‌های هیبریدی تبدیل کند.

حالا بر اساس شایعات اخیر به نظر می‌آید که یکی از اولین مدل‌های هیبریدی که نمایانگر آینده خط تولید این شرکت است به زودی معرفی می‌شود. این خودروی استتار شده به نظر می‌آید که مدل اولیه مورد انتظار باشد.

اطلاعات به دست آمده از مدل اولیه هیبریدی شرکت مک‌لارن

شکل و شمایل این خودرو مشابه با مدل‌های اسپرت شرکت مک‌لارن است. با این که استتار انجام شده بر روی خودرو قسمتی زیادی از آن را نامعلوم گذاشته، اما به نظر می‌رسد که این اتومبیل جایگزینی برای خودروی ۵۷۰S است. همچنین تحلیلگران دنیای اتومبیل معتقدند که موتور این مدل هیبریدی از نمونه مورد انتظار تازه ساخته شده V6 دو قلو خواهد بود که توسط شرکت مک‌لارن به صورت اختصاصی ساخته شده است. گفته می‌شود این اتومبیل می‌تواند تا قدرتی بیشتر از نمونه‌های V8 را در اختیار خریداران قرار دهد. در ادامه نیز شایعه شده که این خودرو می‌تواند تا ۲۰ مایل را بدون استفاده از بنزین طی کند.

تصاویر فاش شده از اولین اتومبیل جدیدترین خط تولید مک‌لارن

از آنجایی که استتار این خودروی هیبریدی نتوانسته قوس موجود بر روی کاپوت را بپوشاند، به نظر می‌رسد که طراحی اتومبیل تا حدی به مدل McLaren GT شباهت دارد چرا که خطوط پشتی آن نیز از الگویی مشابه پیروی می‌کند. متاسفانه به دلیل استتار قوی و زیاد بسیاری از قسمت‌ها مانند ورودی و دریچه‌های هوا مشخص نیست. جایگذاری اگزوز‌های دوقلو، بالاتر از حد معمول به خریداران نمایی مشابه با اتومبیل 720S را می‌دهد.

تصاویر فاش شده از اولین اتومبیل جدیدترین خط تولید مک‌لارن

بر اساس آخرین شایعات موجود، اتومبیل هیبریدی مک‌لارن قرار است تا در سال ۲۰۲۱ به بازار جهانی خودرو وارد شود. البته این انتظار وجود دارد که زمان معرفی این خودرو به دلیل شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا به تعویق بیفتد. این امکان وجود دارد که شرکت مک‌لارن قبل از پایان سال جاری اطلاعات لازم درباره برنامه عرضه اتومبیل‌های هیبریدی خود را با خریداران و طرفداران خود در میان بگذارد.


بیشتر بخوانید:افزایش ۲۰ درصدی فعالیت هکر‌ها در پی شیوع ویروس کرونا 


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار