طرح جداسازی هوشمند ایستگاه‌های اتوبوس اصفهان

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه گفت:نشانه‌گذاری فاصله اجتماعی در محدوده ایستگاه‌ها و پایانه‌ها با نصب استیکر و رنگ‌آمیزی محدوده ایستگاه‌های مهم با حداقل ۱.۵مترفاصله انجام شده است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،قدرت افتخاری مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه اظهار کرد: نشانه‌گذاری فاصله اجتماعی در محدوده ایستگاه‌ها و پایانه‌ها با نصب استیکر و رنگ‌آمیزی محدوده ایستگاه‌های مهم با حداقل ۱.۵مترفاصله انجام شده است.

او افزود: طراحی و نصب پوستر با محتوای رعایت فاصله گذاری اجتماعی هوشمند با همکاری حوزه حمل و نقل و ترافیک و اداره سلامت سازمان فرهنگی اجتماعی در ایستگاه‌ها و پایانه‌ها انجام شده و این پوستر‌ها در دو سایز ۷۰×۵۰ ویژه اتوبوس‌ها، ایستگاه‌های BRT و پایانه‌ها و ۵۰×۹۵ ویژه ایستگاه‌های ثابت سطح شهر طراحی و چاپ شده است.

مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی اصفهان و حومه تصریح کرد: نیروی انسانی در پایانه‌ها و ایستگاه‌ها تحت عنوان مدافعان سلامت اتوبوسرانی جهت آموزش به مسافران به منظور استفاده الزامی از ماسک و دستکش و ضدعفونی کردن دست‌ها و پرداخت کرایه به صورت صرفا الکترونیکی و جلوگیری از پرداخت نقدی کرایه مستقر شده و تعدادی ماسک با همکاری دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تهیه و به مسافرانی که ماسک همراه نداشتند هدیه داده شده است.

او با بیان اینکه ضد عفونی اتوبوس‌ها طبق روال شب‌ها در توقفگاه‌ها و روز‌ها در ابتدا و انتهای خطوط انجام می‌شود، گفت: با همکاری شهروندان و رعایت پروتکل‌های بهداشتی، حمل و نقل عمومی را از انتشار ویروس کرونا مصون خواهیم کرد.

افتخاری گفت: خط‌کشی طرح جداسازی هوشمند ایستگاه‌های اتوبوس در ایستگاه‌های جابر مقابل شهرداری، کاوه سه راه ملک شهر، پل چمران ابتدای ردانی پور، کاوه مقابل سوانح سوختگی، کاوه ایستگاه ۲۵ آبان، کاوه مقابل ترمینال بابلدشت، کاوه مقابل ترمینال کاوه، جنوب میدان علی‌خانی انجام شده است.

منبع:ایمنا

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۹ ۳۰ فروردين ۱۳۹۹
گوش دادن همین الان اجرا میشود کدام نظارت فقط عکس می اندازید میرید