نظارت بسیج و بهداشت بر اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند در اهر

 جانشین سپاه ناحیه اهر با بیان اینکه واحد‌های صنفی بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی در اهر پلمب می‌شوند گفت: بسیج و بهداشت اهر بر اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند نظارت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران  جوان از تبریز ، سرهنگ پاسدار میرزامحمدی جانشین سپاه ناحیه اهر با بیان اینکه واحد‌های صنفی بی‌توجه به پروتکل‌های بهداشتی در اهر پلمب می‌شوند، گفت: بسیج و بهداشت اهر بر اجرای طرح فاصله‌گذاری هوشمند نظارت می‌کنند.

 سرهنگ پاسدار میرزامحمدی گفت: بسیج در کنار واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اهر با مراجعه به واحد‌های صنفی، پروتکل‌های بهداشتی را آموزش و نکات قابل اجرا را متذکر می‌شوند.

او گفت: اکیپ‌های نظارتی بسیج و بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اهر به آن واحد‌هایی که بایستی پروتکل‌های بهداشتی را رعایت کنند سرکشی و بازرسی می‌کنند.

میرزامحمدی گفت: اگر در بازرسی مرحله سوم، واحد‌های صنفی به پروتکل‌های بهداشتی بی‌توجهی کرده و یا سهل‌انگاری کرده باشند به مدت یک‌ماه صنوف بی‌احتیاط به توصیه‌های بهداشتی پلمب می‌شوند.

جانشین سپاه ناحیه اهر گفت: سپاه ناحیه اهر با تعیین ۸ اکیپ چهار نفره از نیرو‌های بسیج به مدت یک‌ماه بر نحوه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی هوشمند در سطح شهر و واحد‌های صنفی نظارت می‌کنند.

او گفت: طرح نظارتی بسیج و بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان اهر از ۳۰ فروردین‌ماه تا پایان اردیبهشت‌ماه در شهرستان اهر اجرا می‌شود

میرزامحمدی افزود: سپاه ناحیه اهر در راستای ضدعفونی و گندزدایی مناطق آلوده شهری و روستایی به ویروس کرونا طرحی تحت عنوان طرح مطهر را اجرا می‌کند و جهت ضدعفونی سطوح در منزل برای پیشگیری از شیوع این ویروس محلول ضدعفونی توزیع می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.