انجام عملیات اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب و بهسازی معابر مناطق دوربند و صد دستگاه خرمشهر

معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند از انجام عملیات اجرای شبکه جمع آوری فاضلاب و بهسازی معابر مناطق دوربند و صد دستگاه خرمشهر با همکاری شرکت آب و فاضلاب خوزستان خبر داد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،موعود شمخانی معاون فنی و امور زیر بنایی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: در راستای توجه ویژه سازمان  منطقه آزاد اروند به مناطق محروم قرارداد عملیات اجرای موافقتنامه این طرح با شرکت آب و فاضلاب خوزستان منعقد گردید.

او افزود: بودجه مورد نیاز پروژه حدود ۱۵۷ میلیارد ریال می باشد که تماما توسط سازمان منطقه آزاد اروند تأمین اعتبار آن صورت پذیرفته است. اجرای این پروژه بخشی از اهداف منطقه آزاد اروند در توسعه زیر ساخت های عمرانی را که در طرح راهبردی این سازمان منظور گردیده است محقق می نماید و تأثیر قابل توجهی در ارتقا سطح سلامت ، محیط زیست و رفاه اجتماعی مناطق تحت پوشش و حاشیه پروژه دارد که تاکنون به پیشرفت فیزیکی ۳۵ درصدی رسیده است.

معاون فنی و امور زیربنایی سازمان منطقه آزاد اروند ، در پایان گفت: با اتمام این پروژه در حدود ۱۰ کیلومتر لوله گذاری شبکه جمع آوری فاضلاب با لوله های پلی اتیلن و تعداد ۲۵۰۰ انشعاب خانگی اجرا می شود و همچنین نسبت به انجام حدود دو کیلومتر ترمیم نوار حفاری ، بیست هزار متر مربع آسفالت و دو کیلومتر جدول کاری معابر اقدام می گردد.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.