ثبت ۶ میلیون تخلف سرعت غیرمجاز در استان اردبیل

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: سال گذشته ۶ میلیون و ۶۸۱ هزار تخلف سرعت غیرمجاز در استان اردبیل ثبت شده است.

علی رحمتی، مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اردبیل، با بیان اینکه این میزان تخلف توسط ۲۷ سامانه ثبت تخلفات عبور و مرور سرعت ثبت شده گفت: بیشترین سرعت غیرمجاز به ترتیب در محور‌های مشکین شهر - اردبیل و بالعکس با ۶۲۵ هزار تردد و بران-سه راهی سربند و بالعکس در محور پارس آباد با بیش از ۵۹۳ هزار تردد ثبت شده است.

او میانگین سرعت متوسط محور‌های استان را ۷۰ کیلومتر بر ساعت عنوان کرد و افزود: میانگین سرعت در دو محور یاد شده ۸۵ کیلومتر بر ساعت است که امیدواریم مترددین جاده‌ها با رعایت قوانین و سرعت مطمئنه سفری ایمن داشته باشند.

دبیر کمیسیون مدیریت اجرائی ایمنی حمل و نقل استان اردبیل با اشاره به اینکه استان اردبیل در حوزه سیستم‌های حمل و نقل هوشمند جاده‌ای و نصب دوربین‌های نظارت تصویری جزء ۵ استان برتر کشور است افزود: درحال حاضـر ۱۳۳ سامانه هوشمند جاده‌ای در محور‌های مواصلاتی استان فعال است که برای نصب آن‌ها ۸۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.