در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

سیل مشکلی برای پارک مشاهیر پرند ایجاد نکرده است

مدیرعامل شرکت عمران پرند گفت: سیل اخیر مشکلی برای پارک مشاهیر پرند ایجاد نکرده است.

محسن وطن خواهی مدیرعامل شرکت عمران پرند در گفت‌وگو با خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با بیان اینکه تخریب پارک مشاهیر پرند به دلیل سیل، کذب است، گفت: به هیچ عنوان مشکلی به دلیل سیل برای پارک مشاهیر ایجاد نشده و هم اکنون تخریب و یا مشکلی برای این پارک ایجاد نشده است.

او ادامه داد: بارندگی‌های شدید در شب گذشته باعث شد که در حریم و فضای بسته شهر که در کنار رودخانه بود آب جاری شود که البته  این مشکل هیچ ارتباطی به شرکت عمران نداشت، اما به علت اخبار کذبی که توسط شهرداری این منطقه منتشر شده است  نگرانی‌هایی برای مردم به وجود آمده است.


بیشتر بخوانید: ۷ هزار میلیارد تومان هزینه افتتاح طرح‌های صنعت آب و برق شهر پرند 


وطن خواهی توضیح داد: هیچ حادثه‌ای برای واحد‌های مسکن مهر و یا پارک مشاهیر رخ نداده و مشکلاتی تنها برای حومه این شهر ایجاد شده و به دلیل آنکه این بارش و این سیل در ۵۰ سال اخیر بی سابقه بوده است باعث ایجاد مشکلاتی در این محدوده شده است.

مدیر عامل شرکت عمران پرند تصریح کرد: در سیل و بارش‌های سنگین هفته‌های گذشته ۵ تا ۶ بلوک زیر ساخت‌هایشان دچار مشکل شد که شرکت عمران با هزینه خود این واحد‌ها را تعمیر کرد.

وطن خواهی تاکید کرد: به علت بارش سنگین، آب در زیر زمین‌های این واحد‌ها نفوذ کرده بود که با توجه به حجم سنگین بارش‌ها این مشکل طبیعی است.

مدیر عامل شرکت عمران پرند با بیان اینکه تعداد بسیار زیادی مسکن مهر خالی در پرند وجود دارد، اظهار کرد: تمامی این واحد‌ها متقاضی دارند، اما به دلیل آنکه متاسفانه متقاضیان آورده خود را تکمیل نمی‌کنند، این واحد‌ها خالی مانده‌اند.

۲۵۰۰ واحد خالی مسکن مهر در پرند وجود دارد

وطن خواهی اضافه کرد: ۵ هزار واحد مسکن مهر در پرند خالی بود که حدود ۲ هزار و  ۵۰۰ واحد از آن‌ها تعیین و تکلیف شد، اما به علت کرونا این موضوع متوقف شد.

مدیر عامل شرکت عمران پرند تاکید کرد: تعدادی از این متقاضیان به بهانه‌های مختلف دفترچه اقساط را تحویل نمی‌گیرند و همین موضوع باعث می‌شود که نگهداری این واحد‌ها توسط پیمانکاران انجام شود به همین دلیل مشکلاتی را برای سازندگان ایجاد کرده است.

او اظهار کرد: باید هرچه زودتر ساز و کاری برای این موضوع ایجاد شود تا هرچه سریعتر این واحد‌ها تعیین تکلیف شوند.

وطن خواهی توضیح داد: باید برنامه‌ای برای تعیین و تکلیف این واحد‌ها ایجاد شود، چرا که ممکن است خالی ماندن این واحد‌ها، باعث ورود بیشتر دلالان و سوداگران شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار