شجاعی: مطالباتمان از باشگاه استقلال در حدود ۴۰۰ میلیون تومان است

همسر مرحوم پورحیدری گفت: ۲ قرارداد آخر مرحوم پورحیدری حدود ۴۰۰ میلیون تومان است که در این بین اختلاف حساب و کتابی وجود دارد و امیدوارم که آن هم هرچه زودتر حل و فصل شود.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، فریده شجاعی همسر مرحوم پورحیدری پیشکسوت اسبق باشگاه استقلال درباره دیداری که امروز با سعادتمند مدیرعامل باشگاه استقلال داشت، گفت: امروز فقط برای عرض تبریک خدمت سعادتمند رسیدم و در این جلسه پیرامون یک سری از مسائل گذشته با او صحبت کردیم. همچنین برای او و برنامه‌هایی که این باشگاه در ادامه راه دارد، آرزوی موفقیت کردم. همچنین درباره مطالباتی که از این باشگاه دارم به صورت خیلی جزئی به آن اشاره کردم، اما به طور مفصل درباره این قضیه صحبتی نکردیم.


بیشتر بخوانید: دیدار خانواده پورحیدری با سعادتمند/ هجوم کُمدین‌ها به باشگاه استقلال


شجاعی درباره اینکه مطالباتش از باشگاه استقلال چقدر است، بیان داشت: مطالبات ما از این باشگاه، ۲ قرارداد است؛ درواقع یک عمر طلب است که ما آن را نادیده گرفتیم، چون مربوط به زمانی می‌شود که خود مرحوم منصور پورحیدری زنده بود و دوست داشت که هیچ چیزی از این باشگاه نگیرد. همچنین ۲ قرارداد آخر او چیزی حدود ۴۰۰ میلیون تومان است که در این بین اختلاف حساب و کتابی وجود دارد که امیدوارم آن هم هر چه زودتر حل و فصل شود. ما قصدی نداریم به این تیم که الان در بحران شدید مالی قرار گرفته فشار وارد کنیم و کاملا این موضوع را درک می‌کنیم.

همسر مرحوم پورحیدری همچنین درباره این که با مدیران قبلی استقلال هم بر سر مطالبات آن مرحوم صحبت هایی را انجام داده بود، گفت: منصور پورحیدری بعد از ۵۰ سال خدمت به باشگاه بزرگ استقلال، تمام زندگی خودش را برای این باشگاه گذاشت و حتی از جیبش برای این تیم خرج کرد؛ توقع می‌رفت که بیشتر به او توجه شود و حتی بازماندگانش را بیشتر تحویل بگیرند. این مطالبه‌ای که ما از باشگاه داریم در برابر پول‌هایی که به برخی پرداخت می‌شود، چیزی نیست. ما خودمان استقلالی هستیم و به احترام هوادران این تیم و همچنین خود مرحوم منصور پورحیدری که عاشق استقلال بود، سعی کردیم زیاد به این باشگاه فشاری وارد نکنیم.

شجاعی درباره حضور در هیئت مدیره باشگاه استقلال، عنوان کرد: تا به حال حدود ۲، ۳ بار به صورت گمانه زنی درباره این موضوع صحبت‌هایی انجام شده، حتی از سوی وزارت ورزش هم به صورت غیرمستقیم با من صحبت کردند و قرار شد که من در هیئت مدیره باشگاه حضور پیدا کنم، اما هر بار جلوی پا این موضوع سنگی انداخته شد و به همین دلیل نشد که من در هیئت مدیره باشگاه حضور پیدا کنم. بعد از فوت منصور پورحیدری از من درخواست کردند که در هیئت مدیره باشگاه حضور پیدا کنم، نه اینکه جای او را در این باشگاه بگیرم، نه، فقط به خاطر اینکه خودم را استقلالی می‌دانم و می‌خواستم قدم‌های بلندی را برای این تیم بردارم، اما به هر حال نشد که من در این باشگاه کار کنم.


بیشتر بخوانید: نوری: سعادتمند با مطالعه و آگاهی به استقلال آمده است


شجاعی درباره وضعیت بسکتبال بانوان هم، گفت: خوشبختانه وضعیت لیگ برتر بسکتبال بانوان مانند آقایان نبود و فینال آن فقط یک بازی باقی مانده بود و الان به این نتیجه رسیدیم که با همان یک بازی که تیم بهمن با نماینده گرگان داشت و باعث شد بهمن در آن مسابقه پیروز شود، مسابقات لیگ را به پایان برسانیم؛ این هم مشروط به آن است که نماینده گرگان به این کار راضی شود. اما اگر نشد ما در هر فرصتی که پیش بیاید قطعا بازی فینال را برگزار و قهرمان را حتما مشخص می‌کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار