حبیب‌الله خجسته پور با تأکید بر لزوم توجه به رفع مشکلات هنرمندان در استان سمنان گفت: تولیدات فرهنگی نیازمند حمایت ویژه برای پیشرفت در جامعه هستند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، حبیب‌الله خجسته پور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان در آئین معارفه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان با بیان اینکه پیشرفت تولیدات فرهنگی و نهادینه شدن آن‌ها در جامعه امروزی به‌عنوان یک ضرورت احساس می‌شود، گفت: رفع مشکلات جامعه هنری و هنرمندان در استان سمنان در دستور کار مدیر جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان قرار گیرد.

او با اشاره به تعارف متعدد از فرهنگ در جامعه بیان کرد: به‌آسانی نمی‌توان تعریف واحدی از فرهنگ داشت و هر که از ظن خودیار آن می‌شود و یکی از صفت‌های فرهنگ اخلاق است که در مردم استان سمنان به‌خوبی یافت می‌شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان با تأکید بر اینکه بسیاری از آموزه‌های فرهنگی در مردم استان نهادینه‌شده است، تصریح کرد: باوجود زیرساخت‌های مطلوب فرهنگی در استان نیازی برای آموختن فرهنگ به مردم این خطه نیست، اما باید برای پیشرفت فرهنگی در این منطقه تلاش کرد.

خجسته پور با اشاره به اینکه گستره فعالیت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بسیار زیاد است، گفت: قرآن، عترت، ادبیات، سینما، تئاتر، موسیقی و رسانه‌ها از بخش‌های مهمی است که در حوزه فرهنگی و هنری قرار دارد و باید به آن‌ها توجه کرد.

انتهای پیام / ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.