در شهرستان‌های قصر شرین و گیلانغرب با تشکیل قرارگاه و ستاد مواسات و همدلی اجرای این پویش در راستای کمک به نیازمندان همچنان ادامه دارد .

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمودیان فرماندار شهرستان گیلانغرب با اشاره به اینکه این اقدام در راستای ترویج فرهنگ همدلی صورت گرفته است گفت : تاکنون بیش از ۴۰۰ میلیون ریال بصورت نقدی به ۱۵۰ خانوار و همچنین ۴۰۰ مورد سبد مواد غذایی به ارزش ۸۰۰ میلیون ریال از مراکز مختلف اعم از خیرین، نیکوکاران توسط نهاد‌های حمایتی، بسیج و... جمع آوری و بین جامعه هدف توزیع شده است.

او با اعلام اینکه ۱۶۶۶ خانوار واجد الشرایط به تفکیک شهر و روستا شناسایی و لیست آن در اختیار مراکز حمایتی، هلال احمر و بسیج و انجمن‌ها قرار داده شده است گفت : جمع آوری کمک‌ها بایستی مسجد محور و با برنامه ریزی دقیق باشد تا به دست افزاد واجد شرایط برسد

تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی در قصرشیرین

 حجت الاسلام و المسلیمن ملکی امام جمعه شهرستان قصر شیرین هم از تشکیل قرارگاه مواسات و همدلی در این شهرستان خبر داد و گفت: پیرو فرمایشات مقام معظم رهبری در حمایت از اقشار آسیب دیده در جریان شیوع کرونا این قرارگاه در شهرستان تشکیل شده است

او با بیان اینکه بسیاری از اصناف، کارگران و افراد روزمزد و بسیاری از صنوفی که می‌بایست در ایام پایانی سال و آغاز سال جدید سودی کسب کنند در این ایام متضرر شدند افزود: متاسفانه با شیوع کرونا بار مضاعفی برای اقشار ضعیف ایجاد کرده است

او گفت:با تشکیل این ستاد که با محوریت سپاه پاسداران و کمک سایر ادارات و نهاد‌ها بخصوص کمیته امداد و بهزیستی اقشار متضرر و کم درآمد در ماه رمضان شناسایی و کمک‌هایی برای آن‌ها جمع آوری میشود.

او گفت:تا کنون به غیر. از خانوار‌های تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی ۴۱۸ خانوار که در این مدت دچار مشکلاتی مواجه شده اند شناسایی شدند.

اختصاص درصدی از حقوق کارمندان ادارات به صورت دلخواه، تهیه بانک اطلاعاتی شناسایی افراد، استفاده از ظرفیت تجار و پیله وران، خیرین از مصوبات این ستاد بود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.