عرضه کالا‌های اساسی در فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی ها با قیمت مصوب

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صمت هرمزگان گفت: در ایام رمضان توزیع اقلام اساسی تنظیم بازار از طریق فروشگاه‌های زنجیره ای، تعاونی‌های مصرف و واحد‌های صنفی منتخب با قیمت مصوب در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان، محمد عباسی معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صمت هرمزگان گفت: در ایام رمضان توزیع اقلام اساسی تنظیم بازار از طریق فروشگاه‌های زنجیره ای، بزرگ، تعاونی‌های مصرف و واحد‌های صنفی منتخب با قیمت مصوب در اختیار شهروندان قرار می‌گیرد.

عباسی فزود: به دلیل شیوع ویروس کرونا و با توجه به نزدیکی ماه مبارک رمضان و لزوم تامین مایحتاج ضروری برای سفره خانوار‌ها کالا‌های حمایتی تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در فروشگا‌های فوق عرضه می‌شود.

او گفت: با توجه به شیوع بیماری کرونا و برای حفظ سلامتی شهروندان از این ویروس برگزاری نمایشگاه‌های ضیافت در استان امکان پذیر نیست و با عنایت به ذخیره سازی مناسب و هیچ نگرانی از بابت تامین اقلام اساسی وجود ندارد.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت صمت هرمزگان گفت: در ایام ماه مبارک رمضان، برنج هندی، شکر، گوشت مرغ منجمد، گوشت قرمز منجمد اقلامی است که توزیع خواهد شد.

انتهای پیام/ر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار