بهسازی فضای مدارس شهرستان نهبندان

فرماندار شهرستان نهبندان بر تأمین فضا و تجهیزات مناسب به منظور ایجاد فرصت‌های آموزشی عادلانه تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ، فرماندار شهرستان نهبندان در دیدار با سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خراسان جنوبی گفت: تجهیز مدارس از جمله آسفالت، فضای ورزشی مناسب ، تقویت زیرساخت‌ها و نوسازی خوابگاه‌ها و مدارس شهرستان باید در دستور کار قرار گیرد.

او با اشاره به اینکه بزودی ۲  هزار و ۴۰۰ متر مربع از محوطه‌های مدارس نهبندان، آسفالت می‌شود. افزود: در سال گذشته بر اساس تفاهم نامه‌ با بنیاد برکت، از مجموع ۵۸ کلاس درس در استان، عملیات ساخت ۲۳ کلاس در شهرستان نهبندان آغاز شده است.

 بیکی با اشاره به شیوع ویروس کرونا در کشور و تعطیلی مدارس گفت: هوشمند سازی مدارس یکی از نکاتی است که آموزش و پرورش با نگاه جدی تری  باید دنبال کند و بسترسازی استفاده از ابزار‌های نوین در حوزه آموزش و پرورش را ایجاد کند.

نماینده عالی دولت در شهرستان اظهار کرد: با توجه به اینکه شهرستان نهبندان، آخرین شهرستانی است که از نعمت گاز برخوردار شده، به تبع مدارس بیشتری در شهرستان نهبندان وجود دارد که سیستم گرمایشی مرکزی نداشته که با گازرسانی به شهرستان به تجهیز و بروزرسانی سیستم گرمایشی نیاز دارند.

 در این دیدار چاوشان سرپرست اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان گزارشی از وضعیت پروژه‌های شهرستان ارائه و قول مساعد در خصوص توجه لازم به ارتقا شاخص‌ها  آموزشی داد.

انتهای پیام / ط آ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار