طبق هشدار سازمان هواشناسی کشور؛

آبگرفتگی معابر و طغیان رودخانه‌ها در راه است

سازمان هواشناسی از رگبار باران، رعدوبرق، وزش باد شدید و تگرگ ۳ روزه در ۲۱ استان خبر و نسبت به آبگرفتگی معابر، طغیان رودخانه‌ها و برخورد صاعقه هشدار داد.

به گزارش  گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، سامانه بارشی جدیدی در راه است که رگبار باران گاهی رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و در مناطق مستعد رخداد تگرگ را به همراه دارد.

این سامانه بارشی یکشنبه ۹۹/۰۱/۳۱ استان های کهگیلویه وبویراحمد، چهارمحال وبختیاری، کرمان، یزد، اصفهان، خراسان جنوبی، نیمه شمالی سیستان و بلوچستان، قم، مرکزی، همدان، لرستان، شمال آذربایجان غربی، شمال آذربایجان شرقی، اردبیل و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان و دوشنبه ۹۹/۰۲/۰۱ جنوب بوشهر، نیمه جنوبی فارس، شمال و غرب هرمزگان، نیمه جنوبی کرمان، لرستان، همدان، قزوین، البرز و تهران را در برمیگیرد.

همچنین سه شنبه ۹۹/۰۲/۰۲ در استان های چهارمحال وبختیاری، کهگیلویه وبویراحمد، فارس، بوشهر، کرمان، جنوب یزد، خراسان جنوبی و ارتفاعات استان‌های قزوین، البرز، تهران و سمنان امکان رخداد مخاطرات ذکر شده وجود دارد که منجر به  آب گرفتگی معابر، بالا آمدن آب رودخانه‌ها و احتمال برخورد صاعقه میشود.


بیشتربخوانید:کرونا درآمد صنایع دستی و گردشگری را صفر کرده است 


گفتنی است سازمان هواشناسی با توصیه نسبت به عدم توقف و اتراق در حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها بر عدم صعود به ارتفاعات و محکم کردن سازه‌های موقت، تابلو‌های تبلیغاتی و پوشش گلخانه‌ها تاکید کرده است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار