معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی خبر داد؛

آموزش ۵۰ هزار نفر توسط وزارت جهاد کشاورزی در راستای مهارت آموزی سربازان

طلایی گفت:امسال قرارگاه مهارت آموزی در حوزه کشاورزی در تمام استان‌ها حدود ۵۰ هزار سرباز را آموزش می‌دهد.

به گزارش خبرنگار حوزه نظام وظیفه گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، جلسه ویدیو کنفرانس هم اندیشی ستاد ملی مهارت آموزی کارکنان وظیفه عمومی در حوزه کشاورزی، صبح امروز ۳۱ فروردین ماه با حضور سردار سید مهدی فرحی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح و سردار موسی کمالی مشاور عالی فرمانده قرارگاه مهارت آموزی کارکنان وظیفه نیرو‌های مسلح برگزار شد.

محمد رضا طلایی معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی در این مراسم اظهار کرد: بخش کشاورزی نیاز به پایداری تجربه نیروی جوان و علم دارد.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی افزود:در شرایط تحریم ظالمانه، بخش کشاوری و غذای مردم ذره‌ای لطمه ندیده و امروز می بینیم که هیچ کمبودی در این زمینه وجود ندارد.

طلایی افزود: ظرفیت خوبی در حوزه سرباز وظیفه داریم و این سربازان در مجموعه ما واقعا تاثیر گذار هستند.

او با اشاره به موضوع مهارت آموزی سربازان  ادامه داد:قرارگاه موضوع مهارت آموزی را به خوبی اجرا می کند و کار خودجوشی در این زمینه در استان‌ها انجام شده و امسال ۵۰ هزار نفردر این موضوع  آموزش دیدند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی وزارت جهاد کشاورزی بیان کرد: سربازان را در نیرو‌های مسلح آموزش می دهیم و اگر این آموزش منجر به اشتغال شود قدم دوم را با موفقیت برداشته ایم.

طلایی افزود: ما میخواهیم این بحث محقق شود و باید تعهد خود را طبق سهمی که داریم محقق کنیم.

او با بیان اینکه امروزه ظرفیت‌های خوبی داریم،گفت: یکی از مشکلات ما این است که آموزش‌های ما نمی تواند فقط داخل پادگان انجام شود.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۴۹ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
حقوق قانونی چی شد؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۵۲ ۳۱ فروردين ۱۳۹۹
حقوق قانونی چی شد؟
آخرین اخبار