امکان افزایش تعداد سهمیه های المپیک وجود دارد

رئیس هیات جانبازان و معلولین استان کرمانشاه بااشاره به کسب دو سهمیه پارالمپیک توسط ورزشکاران معلول کرمانشاهی، گفت: شانس کسب حداقل دو سهمیه دیگر را در رشته‌های دوومیدانی و وزنه برداری داریم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، عزت الله پرنیان  بااشاره به شیوع بیماری کرونا و تعویق رقابت‌های پارالمپیک ۲۰۲۰، اظهار کرد: تعویق این رقابت‌ها را به فال نیک می‌گیریم، چراکه این شانس را داریم که در برخی رشته‌های دیگر بتوانیم تعداد سهمیه‌های کسب شده توسط ورزشکاران استان را افزایش دهیم.

او از کسب سهمیه پارالمپیک توسط شهلا بهروزی راد و مهران نکویی مجد ورزشکاران معلول کرمانشاهی در سال گذشته یاد کرد و افزود: این شانس را داریم که در دو رشته دوومیدانی و وزنه برداری هم حداقل دو سهمیه دیگر برای کشور کسب کنیم.

او از احتمال اضافه شدن فوتبال هفت نفره به رقابت‌های پارالمپیک هم خبرداد و بیان کرد: این رشته سابقا جزو رقابت‌های پارالمپیک بود، اما متاسفانه برای ۲۰۲۰ حذف شد و اکنون که پارالمپیک یکسال به تعویق افتاده، مسئولین فدراسیون جهانی و برخی کشور‌ها مانند روسیه، برزیل و آمریکا فرصت بیشتری برای رایزنی و بازگشت این رشته به مسابقات دارند.

پرنیان در بخش دیگری از سخنانش از بازگشت هشت رشته جدا شده بخش معلولین به فدراسیون جانبازان و معلولین خبر داد و گفت: هشت رشته قایقرانی، پینگ پنگ، تکواندو، سوارکاری، تنیس خاکی، شمشیربازی، تیراندازی با کمان و دوچرخه سواری بازگشتند.

انتهای پیام/ز

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.