درخواست وکلای ویلموتس از فیفا برای تمدید زمان پاسخگویی

وکلای سرمربی سابق تیم ملی فوتبال ایران در مذاکره با فیفا درخواست تمدید زمان پاسخگویی نسبت به شکایت فدراسیون فوتبال کشورمان را ارائه کرده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی فوتبال ایران مدتی قبل با شکایت به فیفا خواستار دریافت غرامت ۶ میلیون یورویی از فدراسیون فوتبال کشورمان شد.

فدراسیون فوتبال کشورمان هم با تشکیل کارگروهی، دفاعیه‌ای را تنظیم و ۲۶ فوریه (۷ اسفند) این لایحه را به فیفا ارسال کرد.

فدراسیون در این پرونده با وکیلی سوئیسی به نام لودویک ده لیشت که با وجود سابقه فعالیت به عنوان نایب رئیس کمیته تعیین وضعیت فیفا در پرونده‌های اخیرش با شکست‌هایی مواجه شده است، همکاری می‌کند.

مسئولان حقوقی فدراسیون در دفاعیات خود مباحثی، چون فسخ قرارداد از سوی ویلموتس قبل از بازی با عراق، بازگشت به کار این مربی پس از دریافت حدود ۲ میلیون یورو در ترکیه، نشستن روی نیمکت تیم ملی پس از بازی با عراق را ذکر کرده و البته شکایت متقابلی را هم علیه او مطرح کرده اند.

برهمین اساس وکلای ویلموتس در مذاکره با فیفا درخواست تمدید فرصت پاسخگویی به شکایت فدراسیون ایران علیه سرمربی بلژیکی را مطرح کرده اند.

البته با توجه به شیوع ویروس کرونا و دورکاری مسئولان واحد‌های حقوقی فیفا رسیدگی به این پرونده به تاخیر افتاده است و شاید در هفته آینده بررسی‌ها نسبت این پرونده فوق العاده مهم و حساس آغاز شود.

انتهای پیام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار