آموزش سربازان در در مرکز آموزش عالی امام خمینی

۴۰۰ سرباز نظام وظیفه سال گذشته در مرکز آموزش عالی امام خمینی آموزش کشاورزی دیدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از البرز، نساجی، معاون آموزش مرکز آموزش عالی امام خمینی در جلسه‌ای هم اندیشی که از سوی سازمان آموزش و ترویج کشاورزی و ستاد کل نیرو‌های مسلح به صورت ویدئو کنفرانس با استان‌های سراسر کشور برگزار شد، گفت: استان البرز از پتانسیل سخت افزاری خوبی در راستای آموزش کشاورزی برخوردار است و در سال گذشته موفق بوده ۴۰۰ سرباز نظام وظیفه را در رشته‌های گیاهان زینتی، علوم دامی و ماهیان زینتی آموزش دهد.

او در این جلسه هم اندیشی افزود: این آموزش‌ها به مدت ۱۵ روز، روزی ۸ ساعت به صورت تئوری و عملی در خود مرکز آموزش عالی انجام گرفته است.

نساجی گفت: در سال جاری هم این پتانسیل‌ها برای آموزش‌ها در نظر گرفته شده و تصمیم داریم با انعقاد قرارداد با پادگان‌ها آموزش‌ها به صورت تخصصی انجام گرفته تا در اشتغال زایی سربازان تاثیر گذار باشد.

جلسه هم اندیشی که به صورت ویدئو کنفرانس برپا شد برای اعلام عملکرد استان‌ها در راستای آموزش‌های کشاورزی در سال گذشته برای سربازان نظام وظیفه بود و قرار است پس از بررسی‌های لازم با توجه به عنلکرد استان‌ها راهبرد‌های آموزشی برای سال جدید و سال‌های بعد برای هر استان اعلام شود.

انتهای پیام/د.خ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.