سهرابی: شجاعی به عنوان بازیکن به کارش ادامه می‌دهد/ ما با بازیکنی برای فصل بعد صحبت نکردیم

سرپرست باشگاه تراکتور گفت: شجاعی یکی از بهترین بازیکنان لیگ محسوب می‌شود و به کارش به عنوان بازیکن در تراکتور ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، میرمعصوم سهرابی سرپرست باشگاه تراکتور بعد از جلسه باشگاه‌های لیگ برتر با مدیران فدراسیون فوتبال، اظهار کرد: در جلسه امروز درباره قرارداد‌ها، بدهی به بازیکنان و رای‌های صادر شده از سوی فیفا بحث شد و  باشگاه‌ها اطلاعات درباره پرونده‌هایشان را به دبیرکل جدید فدراسیون فوتبال اعلام کردند. همچنین آسیب‌شناسی صورت گرفت تا از این به بعد شاهد این موضوع نباشیم که رای‌هایی به ضرر باشگاه‌های ایرانی در فیفا صادر شود چراکه در اکثر پرونده‌ها باشگاه‌های ایرانی بازنده می‌شوند. به هر حال این مسائل از سوی دبیرکل فدراسیون فوتبال، رئیس کمیته تعیین وضعیت و رئیس کمیته مسابقات به حضار در این جلسه ارائه شد. همچنین مطالبی در راستای اصل مجوز حرفه‌ای یکی از الزامات باشگاه‌ها مطرح و گفته شد اگر باشگاه‌ها نتوانند معوقات خود را پرداخت کنند در زمینه اخذ مجوز حرفه‌ای  به مشکل می‌خورند.  

او درباره  اینکه مسعود شجاعی گزینه مربیگری تراکتور برای فصل بعد است، گفت: اکنون موضوع مربیگری شجاعی را شنیدم. شجاعی بازیکن خوب ما و کاپیتان تیم ملی است و یکی از بهترین بازیکنان لیگ محسوب می‌شود و به کارش به عنوان بازیکن ادامه می دهد. 

او ادامه داد: همان‌طور که می‌دانید فدراسیون فوتبال هم امسال به علت  صدور مجوز حرفه‌ای برای باشگاه‌ها جریمه و به همین دلیل از این به بعد در این مورد کمی سخت‌گیرانه‌تر برخورد خواهد شد. درمورد مبالغ قرارداد بازیکنان و مطالبات آن‌ها هم مقرر شد از این به بعد باشگاه‌ها دقت بیشتری کنند. درمجموع به نظرم جلسه خوبی بود و راهکار‌های خوبی ارائه شد و انشالله از این به بعد شاهد رای صادره علیه باشگاه‌های کشورمان نباشیم.

سهرابی: شجاعی به عنوان بازیکن به کارش ادامه می دهد/ ما با بازیکنی برای فصل بعد صحبت نکردیم

 درباره شکست ایرانی‌ها در پرونده‌های خارجی باید آسیب‌شناسی شود 

 سرپرست باشگاه تراکتور درباره پیشنهادش مبنی بر آسیب‌شناسی در شکایت خارجی‌ها علیه باشگاه‌ها در جلسه امروز، گفت: پیشنهاد ما این بود که آسیب‌شناسی شود که چرا اکثر رای‌های پرونده شکایت خارجی‌ها علیه باشگاه‌های ایرانی صادر می‌شود و در این پرونده‌ها بازنده می‌شویم. همچنین باید چارچوبی تهیه شود و در اختیار باشگاه‌ها قرار گیرد تا باشگاه‌ها در چارچوب آن با بازیکنان قرارداد ببندند که بعد از آن به مشکل برنخورند. درمورد الزامات سخت‌افزاری هم فدراسیون فوتبال و باشگاه‌ها مطالبی ارائه کردند.  

سهرابی درباره تمدید قرارداد ساکت الهامی، بیان کرد: باتوجه به اینکه با حضور الهامی نتایج تیم تراکتور بهتر شد و تیم  روند رو به صعودی خود را ادامه داد و باشگاه و هیئت مدیره رضایت کاملی از عملکرد الهامی داشتند، به همین علت قرارداد این مربی تمدید شد. امیدواریم با حمایت هواداران و بازیکنان خوبی که داریم و با درایت کادرفنی بتوانیم به نتایج مدنظر خود برسیم.    

 سرپرست باشگاه تراکتور درباره تعطیلی مسابقات لیگ برتر، بیان کرد: به هر حال ما هم همانند سایر تیم‌ها با وجود اینکه کسب جام اهمیت دارد و تیم تراکتور هم در ۲  جام مدعی است، اما  برای ما جان انسان‌ها مهم‌تر است. هر تصمیمی ستاد ملی مبارزه با کرونا بگیرد، به طور حتم  به نفع هواداران، بازیکنان و مردم کشورمان  است و ما هم تابع آن هستیم.

شیوه‌نامه فیفا درباره قرارداد بازیکنان در ایران به مشکل برمی‌خورد 

سهرابی درباره بحث کسر قرارداد بازیکنان هم، گفت:  شیوه‌نامه‌ای در این باره از سوی فیفا ارائه شده است، اما فکر می‌کنم این شیوه‌نامه در فوتبال ما کمی با مشکل مواجه شود. همانطور که می‌دانید قرار داد لیگ‌های معتبر دنیا براساس حقوق ماهیانه و هفتگی بسته می‌شود، اما قرارداد بازیکنان ما فصلی است به همین علت شیوه‌نامه فیفا باید بررسی و بومی‌سازی شود. بعد از آن هم هر تصمیمی فدراسیون ما بگیرد تابع آن هستند.

 او درباره  مذاکره باشگاه تراکتور با محمد انصاری و اینکه رشید مظاهری از باشگاه پرسپولیس پیشنهاد دارد، گفت: ما در دوران مسابقات لیگ هستیم و وضعیت لیگ مشخص نیست و  تمرکزمان روی لیگ است. ما قصد داریم با بازیکنان خوبی که در اختیار داریم لیگ نوزدهم را به پایان برسانیم و در صورتی که الهامی لیستی به ما بدهد به طور حتم اقدام می‌کنیم. ما با هیچ بازیکنی تاکنون صحبت نکردیم، چون ما منتظر وضعیت پایان لیگ هستیم به همین علت تمرکز ما روی ادامه مسابقات است و ما بازیکنان خوبی داریم.

سرپرست باشگاه تراکتور در باره اینکه رشید مظاهری با تراکتور قرارداد دارد، گفت: بله اکثر بازیکنان ما با باشگاه قرارداد دارند و قرارداد برخی از بازیکنان  هم تمدید می‌شود.  

سهرابی درباره مبالغ بدهکاری باشگاه تراکتور به بازیکنان خارجی، گفت: به هر حال ۳ بازیکن از ما به فیفا شکایت کردند که ما هم گراندرای (اصل رای) آن‌ها را خواستیم. بعد از تهیه مستندات هم می‌توانیم به رای صادره اعتراض کنیم. فکر می‌کنم رسیدگی به این پرونده‌ها ۴ یا ۵ ماه زمان می‌برد. مبالغ بدهی به خارجی‌ها به طور دقیق مشخص نیست، چون هرکدام از ما یک مبلغ را اعلام می‌کنیم. اگر مبلغ بدهی را اعلام کنم از این موضوع می‌توانند به عنوان سند و مدرک استفاده کنند.  

قرارداد مدافع برزیلی فسخ نشده است 

 او درباره  اینکه گفته می‌شود جفرسون یوری، مدافع برزیلی تراکتور قرارداد خود را فسخ کرده است، بیان کرد: ما قرارداد هیچ بازیکنی را فسخ نکردیم. این بازیکن به دلیل اتفاقات پیش آمده از ما مرخصی می‌خواست که ما هم باتوجه به تعطیلی لیگ با آن موافقت کردیم. اگر لیگ برتر ادامه یابد بازیکن برزیلی هم به ایران برگردد.

 سرپرست باشگاه تراکتور در واکنش به این موضوع که گفته می‌شود مطالبه آنتونی استوکس از باشگاه تراکتور ۲ میلیون دلار است، گفت: نه  من این مبلغ را تکذیب می‌کنم.  


بیشتر بخوانید: تراکتوری‌ها به دنبال جذب مدافع پرسپولیس


انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار