اهدای لباس بیمارستانی به دانشکده علوم پزشکی

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این سازمان یکهزار و ۴۰۰ دست لباس حفاظت شخصی به کادر درمانی بیمارستان‌های منطقه که درحال درمان بیماران مبتلا به کرونا هستند اهدا کرد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،قدرت الله طمیمیان معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند گفت: این سازمان از ابتدای همه‌گیری ویروس کرونا سه میلیارد ریال برای خرید وسایل حفاظت شخصی کادر درمانی اختصاص داده است.

او به خرید و تحویل ۳۵هزار عدد ماسک به دانشکده علوم پزشکی برای توزیع در مراکز درمانی و بیمارستان‌های شهرستان‌های آبادان و خرمشهر اشاره کرد و افزود:با مشارکت سازمان منطقه آزاد اروند راه‌اندازی آزمایشگاه ویروس شناسی به منظور تشخیص زودهنگام بیماران مبتلا به کرونا در مراحل نهایی است و بزودی افتتاح می شود.

معاون فرهنگی سازمان منطقه آزاد اروند گفت:سازمان منطقه آزاد اروند از سال‌های گذشته و در راستای ارتقای سطح بهداشت و درمان شهرستان‌های آبادان و خرمشهر حمایت از دانشکده علوم پزشکی آبادان را در دستور کار قرار داده و با شیوع بیماری کرونا، این حمایت‌ها شتاب بیشتری به خود گرفته است.

طمیمیان با تقدیر از زحمات پزشکان، پرستاران و کادر درمانی بیمارستان‌های منطقه بخصوص بیمارستان طالقانی آبادان که تنها مرکز درمان بیماران مبتلا به کرونا در جنوب غرب خوزستان است گفت:  امیدواریم این عزیزان کمبودی در زمینه وسایل حفاظت شخصی نداشته باشند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.