سرپرست امور عشایری آبدانان :

۲۵۰ کیلومتر راه عشایری در آبدانان تخریب شده است

سرپرست امور عشایری آبدانان گفت: شهرستان آبدانان حدود ۳۱۲ کیلومتر راه عشایری دارد که توسط بارش‌های گذشته حدود ۲۵۰ کیلومتر از این راه‌ها دچار تخریب شده است.

اهل والی سرپرست امور عشایری آبدانان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ گفت: شهرستان آبدانان حدود ۳۱۲ کیلومتر راه عشایری دارد که توسط بارش‌های گذشته حدود ۲۵۰ کیلومتر از این راه‌ها دچار تخریب شده و اکنون نیاز به مرمت دارند.

او با بیان اینکه بیشتر راه‌های عشایری مرمت خواهند شد اظهار کرد: اکنون با مساعدت اداره کل امور عشایر استان ایلام ، فرمانداری شهرستان آبدانان و همچنین اداره امورعشایر شهرستان آبدانان ، با به کارگیری یک دستگاه بلدوزر و یک دستگاه لودر تاکنون حدود ۱۰۰ کیلومتر از این راه‌ها بازگشایی و مرمت شده است.

سرپرست امور عشایری آبدانان مطرح کرد: بازگشایی و مرمت راه‌های عشایری باعث رفاه مردم عشایر می‌شود و همچنین باعث می‌شود که تولیدات عشایر راحت‌تر به بازار‌های فروش برسند .

در مناطق دور و نزدیک عشایری شهرستان آبدانان ، حدود ۲ هزار و ۲۰۰ خانوار زندگی می‌کند که ارزش تولیدات سالانه آن‌ها مبلغی در حدود ۸۷ میلیارد تومان می‌باشد .

انتهای پیام/ ن

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.