کلنگ زنی طرح هادی روستای سیف آباد بروجن

طرح هادی روستای سیف آباد شهرستان بروجن کلنگ زنی شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد، سهراب رئیسی مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی چهارمحال و بختیاری اظهار داشت: به مناسبت افتتاح دهه حساب ۱۰۰ حضرت امام (ره) و تأسیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی طرح هادی روستای سیف آباد در شهرستان بروجن کلنگ زنی شد.

او افزود: این طرح امسال با اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال اعتبار اجرا می‌شود که انتظار می‌رود مردم در راستای صیانت از طرح‌ها اقدامات لازم را انجام دهند.

رئیسی با اشاره به عملکرد این نهاد در شهرستان بروجن اضافه کرد: تاکنون در این شهرستان ۶۹ طرح هادی روستایی با پنج میلیارد و ۷۹۹ میلیون ریال اعتبار تهیه و بازنگری شده است.

او با بیان اینکه تاکنون اجرای طرح هادی در ۴۲ روستا با اعتباری بالغ بر ۱۲۷ میلیارد و ۳۲۰ میلیون ریال انجام شده است، ادامه داد: با استفاده از دو هزار و ۷۶۰ تن قیر رایگان معابر ۱۹ روستا به مساحت ۱۷۸ هزار و ۹۳ متر مربع به ارزش ۲۸ میلیارد و ۹۵۹ میلیون ریال آسفالت شده است.

رئیسی با بیان اینکه ۹ هزار و ۳۱۵ جلد سند در شهرستان بروجن صادر شده است، گفت: تاکنون هفت هزار و ۳۲۵ جلد سند مالکیت روستایی و هزار و ۹۹۰ جلد سند مالکیت شهری در این شهرستان صادر شده است.

او افزود: همچنین تاکنون نیز ۴۸۳ فقره پروانه ساختمانی صادر و ۶۰۸ قطعه زمین نیز واگذار شده است.

رئیسی در پایان گفت: آیین کلنگ زنی رسمی این طرح بعد از شکست کرونا انجام خواهد شد.

انتهای پیام/ف

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار