اجرای طرح پویش همدلی در بهزیستی استان سمنان

مدیرکل بهزیستی استان سمنان گفت: با اجرای طرح پویش همدلی در بهزیستی استان بیش از ۵۰ درصد مالکان مهد‌های کودک در استان از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد اجاره اسفند و فروردین خود را بخشیدند.

 علیرضا ایزدپور مدیرکل بهزیستی استان سمنان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان، با بیان اینکه در سطح استان سمنان ۱۳۵ مهدکودک تحت اختیار بهزیستی استان سمنان مشغول فعالیت هستند گفت: بیش از ۶ هزار کودک در این مهد‌ها مشغول فعالیت هستند.

او افزود: با شیوع کرونا و تعطیلی مهد‌های کودک از اسفند سال گذشته ضرر‌های زیادی به این مکان‌ها وارد شده که یک مورد آن‌ها اجاره بها ملک بوده است.

ایزدپور ابراز داشت: با صحبتی که با مالکان این مهد‌ها صورت گرفت طرحی با عنوان پویش همدلی به منظور بخشش اجاره بها مهد‌های کودک در استان شکل گرفته است.

مدیرکل بهزیستی استان سمنان بیان کرد: با اجرای طرح پویش همدلی در بهزیستی استان بیش از ۵۰ درصد مالکان مهد‌های کودک در استان از ۵۰ تا ۱۰۰ درصد اجاره اسفند و فروردین خود را بخشیدند.

او اظهار داشت: در شهرستان میامی ۲۳ مهدکودک مشغول فعالیت بوده که همه مالکان اجاره بهای ماه‌های اسفند و فروردین را به طور کامل بخشیده اند.

انتهای پیام / م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.