مدیرفرودگاه خرم‌آباد گفت: هفت هزار نفر مسافر، کارکنان و افراد متفرقه طی ۲ ماه گذشته در این فرودگاه غربالگری کرونا شده‌اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان، مدیرفرودگاه خرم‌آباد گفت: هفت هزار نفر مسافر، کارکنان و افراد متفرقه طی ۲ ماه گذشته در این فرودگاه غربالگری کرونا شده‌اند.

علی کاملی مجموع افراد غربالگری شده را چهار هزار و ۹۰۰ مورد برشمرد و افزود: تعداد مسافر اسفند ماه سال گذشته ۲هزار و و ۶۷۸ نفر بوده که علاوه بر انجام غربالگری این تعداد، ۲ هزار و ۲۲۲ نفر دیگر نیز تست شدند.

او  ادامه داد: فروردین ماه نیز ۲ هزار و ۱۰۰ نفر غربالگری شده اند که از این افراد نیز یکهزار و ۲۳۳ نفر مسافر بوده و مابقی همراهان مسافران، کارکنان، ارگان‌های انتظامی و نظامی، رانندگان تاکسی، غرفه و هندلینگ بوده اند که روزانه تست می‌شوند.

او  تصریح کرد: خرید دستگاه تب سنج، هماهنگی با علوم پزشکی و غربالگری، تهیه و توزیع مواد و اقلام بهداشتی انفرادی، حذف ثبت ساعت انگشت زنی، کاهش نیرو‌های عملیاتی شیفت و اداری، مرخصی کارکنان مستعد و در معرض خطر شامل جانبازان و دارای بیماری‌های زمینه‌ای و اجرای فاصله گذاری هوشمند و فیزیکی ازاقدامات فرودگاه خرم آباد در مقابله با کرونا است.

کاملی با اشاره به ۷۳۳ لیتر میزان مواد ضدعفونی‌کننده تهیه شده اظهار داشت: تجهیزات، سطوح تماس و پیاده رو، تاکسی ها، بار ورودی، بار خروجی، ماشین آلات، سرویس‌های بهداشتی نیز روزانه گندزدایی می‌شود.

انتهای پیام/ب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.