رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس از معرفی روسای این هیئت در هفت شهرستان تازه تاسیس این استان در نیمه نخست سال ۹۹ خبرداد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز، سیروس پاک‌فطرت در جلسه فوق‌العاده هیئت رئیسه ورزش‌های همگانی استان فارس با قدردانی از فعالیت‌های صورت گرفته توسط اعضای هیئت رئیسه، روسا و اعضای کمیته‌های ۳۰ گانه هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس اظهار داشت: براساس برنامه‌ریزی صورت گرفته، با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و اداره‌های ورزش شهرستانی امسال روسای هیئت ورزش‌های همگانی در شهرستان‌های جدید زرقان، بیضا، اوز، سرچهان، خفر، بختگان و کوه‌چنار تشکیل می‌شود تا بیش از پیش شاهد توسعه فعالیت‌های ورزش همگانی در تمام شهرستان‌های فارس باشیم

او، به برخی از برنامه‌های شاخص و فعالیت‌های هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در سال ۹۸ اشاره کرد و افزود: با توجه به مشکلات موجود تمام تلاش‌ها برای برگزاری با کیفیت برنامه‌های مختلف ورزش همگانی به ویِژه پیاده‌روی‌های خانوادگی صورت گرفت.

پاک فطرت بیان کرد: دو برنامه بزرگ پیاده‌روی در شهر صدرا و شیراز همراه با پخش از شبکه سوم سیما با استقبال خوب شهروندان و همکاری‌های اداره کل ورزش و جوانان استان فارس و شیراز و صدرا برگزار شد.

او گفت: برگزاری بیش از ۱۵۰ برنامه فرهنگی ورزشی در نقاط مختلف استان فارس و پیگیری طرح‌های کتاب اول و دوم سند تحول، تعالی و آینده‌نگری فدارسیون ورزش‌های همگانی از فعالیت‌های شاخص این هیئت در سال گذشته بوده است.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس بیان کرد: در سال گذشته بیش از ۳۲ هزار ورزشکار سازمان یافته بیمه‌ای زیر نظر هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس فعال شدند و بیش از ۱۰۰ دوره و کارگاه آموزشی نیز با موضوع‌های مختلف ورزشی برگزار شد.

پاک فطرت بیان کرد: امیدوارم بیماری کرونا هرچه زودتر ریشه کن شود و به محض عادی شدن شرایط، یک پیاده‌روی بزرگ خانوادگی به بهانه جشن سلامت در تمام شهرستان‌های فارس از جمله شیراز با حضور پرشور مردم به همراه تجلیل از مدافعان عرصه سلامت برگزار کنیم.

رئیس هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس بیان کرد: در اولین فرصت بعد از کرونا جلسه مجمع عادی سالانه هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس برگزار و سیاست‌ها و برنامه‌های این هیئت نیز در قالب تقویم ورزشی ارائه می‌شود.

او گفت: از مردم می‌خواهیم نشاط و شادابی را حفظ و ورزش در خانه را فراموش نکنند و کرونا نیز باعث کم تحرکی و بی تحرکی در استان فارس و شهر شیراز نشود.

این مدیر ورزشی گفت: همچنین این روز‌ها کمیته‌های مختلف هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس اقدام به اطلاع‌رسانی و آموزش مجازی در زمینه ورزشرا دارند که مردم می‌توانند با مراجعه به سایت رسمی هیئت ورزش‌های همگانی استان فارس در جریان برگزاری این آموزش‌ها قرار گرفته و آن را دنبال کنند.

پاک فطرت همچنین در سخنان خود مردم را به رعایت شعار" در خانه بمانیم" دعوت کرد و افزود: رعایت نکات بهداشتی برای پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا موضوع مهمی است که درخواست داریم تمام مردم به ویِژه ورزشکاران آن را مورد توجه قرار دهند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.