عمل‌های جراحی ضروری و نیمه ضروری در بیمارستان‌ها آزاد می شود

در جلسه ستاد مقابله با شیوع کرونا اعلام شد عمل‌های جراحی ضروری و نیمه ضروری در بیمارستان‌ها آزاد شود و عمل‌های زیبایی نیز با آگاهی و رضایت بیمار مجاز به انجام است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،جلسه ستاد مقابله با شیوع کرونا با ریاست هوشنگ بازوند استاندار کرمانشاه تشکیل شد.

در این جلسه که با دستور کار بحث و بررسی کاهش مشکلات روانی پس از دوران بیماری کرونا که جامعه با آن مواجه می‌شود آغاز شد؛ بررسی مشکلات اقتصادی بیمارستان‌های خصوصی و مطب‌ها و تبادل نظر در خصوص انجام عمل‌های جراحی بخصوص عمل زیبایی در بیمارستان‌های خصوصی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی با اشاره به اینکه از ابتدای شیوع بیماری کرونا در استا ۲ هزارو ۴۱ موردبستری و هزارو ۸۴۴ مورد ترخیصی در بیمارستان‌های استان انجام شده است و متاسفانه ۵۹ مورد فوتی هم تا امروز در استان به ثبت رسیده است

مرادی با تایید اینکه تا هفته گذشته تعداد بستری‌ها در استان رو به افزایش بود گفت: طی سه روز گذشته روند افزایشی یا کاهشی نداشته ایم در شیوع بیماری نداشته و این آمار متوقف شده است

در این جلسه مصوب شد عمل‌های جراحی ضروری و نیمه ضروری در بیمارستان‌ها آزاد شود و عمل‌های زیبایی نیز با آگاهی و رضایت بیمار مجاز شود .

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.