باید زیرساخت‌های آموزش مجازی را در دانشگاه توسعه دهیم

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : باید زیرساخت‌های آموزش مجازی را در دانشگاه توسعه دهیم و دانشجویان و اساتید آمادگی ادامه این ترم را تا پایان به صورت مجازی داشته باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه،محمودرضا مرادی رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت : باید زیرساخت‌های مجازی در دانشگاه تقویت شده و امکانات لازم در این خصوص فراهم گردد چرا که در آینده بسیاری از جلسات و کنفرانس‌ها به صورت ویدئو کنفرانس برگزار خواهد شد.

او گفت : درصدی از تولید روزانه تجهیزات برای دانشجویان کنار گذاشته شود و در اختیار حوزه آموزش قرار گیرد.

او افزود: در صورت امکان بهتر است دوره‌های آموزشی را کاهش ندهیم و باید نظارت بیشتری بر محتوای آموزشی ارایه شده از نظر کمی و کیفی صورت گیرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: تلاش همکاران ستاد کرونای دانشگاه در مدیریت بحران کرونا قابل تقدیر است. با همدلی و همکاری که بین معاونین و مسوولان دانشگاه و استان وجود دارد مدیریت این بحران تا کنون به نحو خوبی صورت گرفته است.

مرادی افزود: خوشبختانه ما از تمام جنبه‌ها جلوتر از بحران بودیم و در حوزه بهداشت نیز تصمیم گیری‌های لازم در زمینه مقابله با کرونا خیلی زودتر انجام شده است.

ادامه داد: در حوزه درمان پیش از اینکه بیماری داشته باشیم بیمارستان‌های درگیر کرونا مشخص شد و خوشبختانه نتیجه خوبی نیز در پی داشت.

او گفت: پیش از شیوع کرونا در استان هیچ کارخانه تولید الکل و موادضدعفونی وجود نداشت، اما اکنون در این خصوص مشکلی نداریم و با وجودی که تولید ماسک یک مشکل جهانی است روزانه ۹۰ هزار عدد ماسک در استان تولید می‌شود.

او گفت: یکی از مشکلات ما این است که اکنون در کنار هزینه‌های دیگر روزانه حتی المقدور ۲۰۰ میلیون تومان فقط وسایل حفاظتی خریداری می‌شود در حالی که بیمارستان‌ها درآمدی ندارند.

 

 

انتهای پیام/د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.