پلمب۱۰۰ واحد صنفی متخلف بهداشتی

سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: ۱۰۰ واحد صنفی متخلف در آبادان از ابتدای طرح مبارزه با ویروس کرونا تاکنون پلمب شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان،نجمه سیدآقامیری سرپرست مرکز بهداشت آبادان گفت: همزمان با شیوع بیماری کرونا برنامه مبارزه با این ویروس مدون، و روزانه ۶ گروه از مرکز بهداشت ضمن بازرسی و نظارت بر تمام اصناف و مشاغل سطح شهر آبادان بر گندزدایی و ضدعفونی خیابان‌ها و بازارها نظارت دارند و آموزش‌ لازم برای استفاده از مواد ضدعفونی ارایه می‌دهند.

او افزود: هم اکنون چهار مرکز ۱۶ ساعته برای غربالگری شهروندان در آبادان در حال فعالیت است و از صبح تا ساعت ۲۴ به مردم خدمات مشاوره‌ای ارایه می‌دهند.

سرپرست مرکز بهداشت آبادان ادامه داد: ۹۰ درصد شهروندان آبادان به صورت مستقیم و غیرمستقیم در طرح غربالگری کرونا از طریق سامانه و یا از طریق تماس تلفن ۴۰۳۰  شرکت کردند.

سیدآقامیری افزود: شهروندان به محض احساس علایم بیماری کرونا به سامانه سلامت مراجعه و یا با تلفن ۴۰۳۰ تماس بگیرند تا ماموران مراکز بهداشت راهنمایی لازم را به آنها ارایه دهند و در صورت نیاز به مراجعه به مراکز درمانی معرفی شوند.

او به استقرار رابط مرکز بهداشت آبادان در بیمارستان‌های تابعه به منظور شناسایی افراد علایم آنفولانزا و کووید ۱۹ اشاره کرد و گفت:پس از شناسایی افراد مثبت ویروس کوونا تیم واکنش سریع شامل ماموران بیماری یاب و بهداشت محیط به منزل این افراد اعزام و خانواده آنها غربالگری و تا ۱۴ روز زیر نظر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ د

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.