شماره ملی رانندگان جایگزین کارت هوشمند رانندگان

رئیس اداره کالا راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: کدملی رانندگان از ابتدای خردادماه جایگزین شماره هوشمند رانندگان می‌شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد ،  اسماعیل اصغری رئیس اداره کالا اداره کل حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی اظهار کرد: از ابتدای خردادماه امسال شماره ملی رانندگان جایگزین کارت هوشمند راننده و ناوگان می‌شودو کارت‌های فیزیکی حذف خواهد شد.

اصغری افزود: این امر در راستای اجرای مصوبه دولت مبنی بر الزام دستگاه‌های اجرایی به استفاده از کد هوشمند ملی در دستور کار قرار گرفته است.

او عنوان کرد: بر این اساس اطلاعات رانندگان و امور مربوط به جابه جایی کالا و یا مسافر در حمل ونقل عمومی بر اساس کد ملی راننده انجام خواهد شد.

اصغری اظهار کرد: یکی دیگر از رویکرد‌ها در حذف کارت‌های فیزیکی هوشمند، حذف چاپ کاغذ است که این امر هم در راستای تحقق اصل دولت الکترونیکی در دستگاه‌ها و اجرای اصل ۱۳۳ قانون اساسی است.

رئیس اداره کالا اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان شمالی گفت: رویکرد دولت استفاده از توان تولیدی و خدماتی کشور و حمایت از کالای ایرانی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.