قلع و قمع هزار متر مربع از اراضی تصرفی منابع طبیعی همدان

رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان همدان گفت: هزار متر مربع از اراضی تصرفی منابع طبیعی در روستای سیمین به بیت‌المال بازگردانده شد.

قلع و قمع هزار متر مربع از اراضی تصرفی منابع طبیعی همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ شاهرخ شجاعی فر، رئیس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان همدان گفت: با همکاری دادستان و با حکم مراجع قضایی یک مورد از ساخت و ساز‌های غیرمجاز که در اراضی ملی ساخته شده بود قلع و قمع ۱۰۰۰ متر مربع از اراضی تصرفی در روستای سیمین بخش مرکزی به بیت‌المال بازگردانده شد.

شجاعی با هشدار به کسانی که به صورت غیرمجاز اقدام به ساخت بنا در اراضی ملی می‌کنند،افزود: ماموران یگان حفاظت منابع طبیعی با آمادگی کامل با هرگونه دخل و تصرف در اراضی ملی و تخریب عرصه‌های مرتعی و جنگلی به صورت قاطع برخورد کرده و کوچک‌ترین  چشم پوشی نخواهند داشت.

او با تاکید بر اینکه با متخلفین عرصه‌های منابع طبیعی برخورد می‌شود گفت: متخلفان در این حوزه و متعرضان به اراضی ملی و عرصه‌های طبیعی تحت پیگیرد قانونی قرار می‌گیرند.

رئیس اداره منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان همدان از همه مردم، بهره‌برداران، کوهنوردان و دوستداران طبیعت خواست در صورت مشاهده هرگونه تخریب و دخل و تصرف در اراضی ملی از طریق سامانه امداد جنگل و مراتع ۱۵۰۴ به یگان حفاظت منابع طبیعی استان اطلاع دهند.

انتهای پیام/ا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.